Grzegorz Halama oświecony na Boże Narodzenie w reklamie SmartDomu (wideo)
Zaczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, programu rabatowego grupy Cyfrowy Polsat. To kolejna odsłona serii reklam z Pawłem Wilczkiem, Joanną Brodzik i Grzegorzem Halamą.
W nowym spocie bohater grany przez Grzegorza Halamę z rodziną rozkłada iluminację bożonarodzeniową na domu, natomiast Joanna Brodzik i Paweł Wilczak wnoszą do swojego domu telewizor LG UHD. Tłumaczą Halamie, jakie korzyści może dać przeniesienie numeru do Plusa, jeśli ma się usługę telewizyjną w Cyfrowym Polsacie.
Kampania podkreśla, że w wybranych wariantach abonamentu w Plusie usługa telewizyjna kosztuje już od 20 zł miesięcznie (po uwzględnieniu 10 zł zniżki w ramach SmartDomu i 10 zł za e-fakturę), ponadto w promocyjnych cenach są dostępne 49-calowy telewizor LG UHD i smartfon LG K50S.
Działania reklamujące SmartDom obejmują głównie telewizję oraz internet. Za obsługę marketingową tej oferty odpowiadają agencja Scholz & Friends Warszawa (kreacja reklam), dom produkcyjny TFP (realizacja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
W trzech kwartałach br. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Wzrosła sprzedaż usług telefonii komórkowej i multiroomu telewizyjnego, a zmalała usług internetowych i telefonii w modelu prepaidowym.
Ruszyły już bożonarodzeniowe kampanie reklamowe innych ofert grupy Cyfrowy Polsat. W reklamach usługi telewizyjnej występuje Jacek Braciak, ofertę abonamentową Plusa promuje Szymon Majewski, tak samo jak promocję z Tidalem, HBO i stacjami Polsat Sport Premium. Natomiast bohaterami kampanii Plusa na Kartę jest rodzina Praktycznych.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Halama oświecony na Boże Narodzenie w reklamie SmartDomu (wideo)