SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Soccer moms' wymarzony cel dla marketingowców

'Soccer moms' - czyli wykształcone, niepracujące kobiety, z klasy średniej, mające dzieci w wieku szkolnym to wymarzony cel marketingu internetowego - wynika z najnowszego badania ROI Research, Double Click Preformics i Microsoftu.

Ponad 70% badanych mam przyznało, że wykorzystują Internet do robienia zakupów, 57% wyszukuje interesujące je produkty, które następnie kupują w tradycyjnych sklepach.

Wśród 1000 przebadanych kobiet 89% używa Internetu co najmniej dwa razy dziennie, 90% ma z nim styczność co najmniej od 7 lat, dla 86% jest to najlepsze źródło pozyskiwania informacji.

Mamy najczęściej szukają informacji o danym produkcie po zobaczeniu reklamy w kolorowych magazynach, telewizji lub na innej stronie internetowej(60%). Wyszukują także adresy interesujących je sklepów (71%) oraz porównują ceny (72%).

Brytyjski rynek płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych powinien osiągnąć wartość $ 4mln w roku 2007.

bizreport

Dołącz do dyskusji: 'Soccer moms' wymarzony cel dla marketingowców

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl