'Soccer moms' wymarzony cel dla marketingowców
'Soccer moms' - czyli wykształcone, niepracujące kobiety, z klasy średniej, mające dzieci w wieku szkolnym to wymarzony cel marketingu internetowego - wynika z najnowszego badania ROI Research, Double Click Preformics i Microsoftu.
Ponad 70% badanych mam przyznało, że wykorzystują Internet do robienia zakupów, 57% wyszukuje interesujące je produkty, które następnie kupują w tradycyjnych sklepach.
Wśród 1000 przebadanych kobiet 89% używa Internetu co najmniej dwa razy dziennie, 90% ma z nim styczność co najmniej od 7 lat, dla 86% jest to najlepsze źródło pozyskiwania informacji.
Mamy najczęściej szukają informacji o danym produkcie po zobaczeniu reklamy w kolorowych magazynach, telewizji lub na innej stronie internetowej(60%). Wyszukują także adresy interesujących je sklepów (71%) oraz porównują ceny (72%).
Brytyjski rynek płatnej reklamy w wyszukiwarkach internetowych powinien osiągnąć wartość $ 4mln w roku 2007.
Dołącz do dyskusji: 'Soccer moms' wymarzony cel dla marketingowców