SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

SoSocial.pl - angażujące reklamy w Społeczności.pl

Sieć reklamowa Społeczności.pl wprowadza ofertę reklamy angażującej SoSocial.pl. Jest ona skierowana głównie do agencji interaktywnych.

SoSocial.pl obejmuje takie formaty reklamowe jak ankiety i angażujące boksy, które pozwalają kierować i zatrzymywać użytkowników w określonej grupie czy profilu sponsorowanym. W najbliższym czasie takie reklamy zostaną wprowadzone we wszystkich dużych serwisaach społecznościowych należących do sieci Społeczności.pl.

SoSocial.pl jest skierowana przede wszystkim do agencji interaktywnych, które specjalizują się w obsłudze budżetów socialmediowych. W ramach usługi dostępny jest panel do obsługi kampanii na wielu stronach.

SoSocial.pl zdaniem przedstawicieli Społeczności.pl jest alternatywą dla reklam na Facebooku. – Zdecydowaliśmy się na ścisłą współpracę z agencjami interaktywnymi, ponieważ one najszybciej otrzymują sygnały bezpośrednio od klientów – opisuje Joanna Nieminuszczy, sales director sieci.

Ofertą SoSocial.pl kieruje w biurze reklamy Społeczności.pl project manager Anna Białkowska. Natomiast za dalszy rozwój marki i współpracę z partnerami odpowiada Joanna Nieminuszczy.

Dołącz do dyskusji: SoSocial.pl - angażujące reklamy w Społeczności.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl