Spacerowniki w Wyborczej
7 września ze stołecznym wydaniem 'Gazety Wyborczej' ukaże się pierwszy z cyklu czterech spacerowników (ciąg dalszy przedwakacyjnej edycji) czyli przewodników po wybranych dzielnicach Warszawy.
Następne spacerowniki będą się ukazywały w kolejne wrześniowe czwartki jako bezpłatny dodatek do stołecznego wydania „Gazety Wyborczej”.
Oprócz publikacji przewodników „Gazeta” co tydzień zaproponuje czytelnikom wspólne wycieczki trasą spacerownika wraz z autorami - warsawianistami Jerzym S. Majewskim i Tomaszem Urzykowskim. W czerwcu w takich wędrówkach brało udział po kilkaset osób.
"Zainteresowanie czerwcowymi spacerownikami było ogromne. Tłumy na organizowanych przez nas spacerach i telefony z prośbami o przewodniki po innych dzielnicach Warszawy sprawiły, że podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu cyklu" - mówi Agata Żelazowska, redaktor prowadzący serii.
W każdym spacerowniku opisana jest trasa spaceru, zaznaczone najciekawsze obiekty warte obejrzenia: budynki, pomniki, ulice, a także miejsca, z których rozciągają się najpiękniejsze miejskie panoramy. Praktycznym elementem każdego Spacerownika będzie mapa spaceru. Spacer można zacząć lub skończyć w dowolnym miejscu. Przewodniki zaprezentują miejsca niezwykłe, o których warto wiedzieć, a które na co dzień mijamy obojętnie.
Pierwszy wrześniowy przewodnik zaprasza na Ochotę. W kolejne wrześniowe czwartki spacery ulicami Grochowa, Mokotowa i Woli.
Seria została opracowana przez zespół stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”. Cykl jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, w radiu (Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM, Radio Roxy FM 103,7 FM Warszawa, Antyradio 94 Warszawa, Eska Warszawa 105,6 FM, PiN Warszawa,), telewizji (TVP 3 WOT), w prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu „Gazety Wyborczej” i stołecznym wydaniu „Gazety Co Jest Grane” - dodatku do „Gazety Wyborczej” i warszawskim wydaniu „Metra”, w warszawskim dodatku „Kujon Polski”) oraz w internecie (Gazeta.pl/warszawa).
Patronem medialnym cyklu są: Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM
Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB Warszawa we współpracy z działem promocji stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej".
Wydawcą cyklu jest Agora SA.
Dołącz do dyskusji: Spacerowniki w Wyborczej