SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spacerowniki w Wyborczej

7 września ze stołecznym wydaniem 'Gazety Wyborczej' ukaże się pierwszy z cyklu czterech spacerowników (ciąg dalszy przedwakacyjnej edycji) czyli przewodników po wybranych dzielnicach Warszawy.

Następne spacerowniki będą się ukazywały w kolejne wrześniowe czwartki jako bezpłatny dodatek do stołecznego wydania  „Gazety Wyborczej”.

Oprócz publikacji przewodników „Gazeta” co tydzień zaproponuje czytelnikom wspólne wycieczki trasą spacerownika wraz z autorami - warsawianistami Jerzym S. Majewskim i Tomaszem Urzykowskim. W czerwcu w takich wędrówkach brało udział po kilkaset osób.

"Zainteresowanie czerwcowymi spacerownikami było ogromne. Tłumy na organizowanych przez nas spacerach i telefony z prośbami o przewodniki po innych dzielnicach Warszawy sprawiły, że podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu cyklu" - mówi Agata Żelazowska, redaktor prowadzący serii.

W każdym spacerowniku opisana jest trasa spaceru, zaznaczone najciekawsze obiekty warte obejrzenia: budynki, pomniki, ulice, a także miejsca, z których rozciągają się najpiękniejsze miejskie panoramy. Praktycznym elementem każdego Spacerownika będzie mapa spaceru. Spacer można zacząć lub skończyć w dowolnym miejscu. Przewodniki zaprezentują miejsca niezwykłe, o których warto wiedzieć, a które na co dzień mijamy obojętnie.

Pierwszy wrześniowy przewodnik zaprasza na Ochotę. W kolejne wrześniowe czwartki spacery ulicami Grochowa, Mokotowa i Woli.

Seria została opracowana przez zespół stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”. Cykl jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, w radiu (Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM, Radio Roxy FM 103,7 FM Warszawa, Antyradio 94 Warszawa, Eska Warszawa 105,6 FM, PiN Warszawa,), telewizji (TVP 3 WOT), w prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu „Gazety Wyborczej” i stołecznym wydaniu „Gazety Co Jest Grane” - dodatku do „Gazety Wyborczej” i warszawskim wydaniu „Metra”, w warszawskim dodatku „Kujon Polski”) oraz w internecie (Gazeta.pl/warszawa).

Patronem medialnym cyklu są: Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM

Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB Warszawa we współpracy z działem promocji stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej".

Wydawcą cyklu jest Agora SA.

Dołącz do dyskusji: Spacerowniki w Wyborczej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl