„Sport jest wszędzie” w kampanii 4Move
Pod hasłem „Sport jest wszędzie” startuje kampania reklamowa napoju 4Move. Akcję – obejmującą telewizję i outdoor – przygotowały firmy TBWA, Tank Production i Equinox.
Ruszająca właśnie kampania reklamowa napoju izotonicznego 4Move wspiera jego wprowadzenie do sprzedaży przez firmę FoodCare. Akcja pod hasłem „Sport jest wszędzie” podkreśla, że nawadnianie organizmu – które zapewnia ten produkt –jest wskazane nie tylko dla profesjonalnych sportowców, lecz również dla wszystkich, którzy po prostu lubią ruch i aktywne życie. Przekaz informuje ponadto, że dostępny w czterech owocowych smakach 4Move zawiera zarówno substancje mineralne, jak też składniki odżywcze, takie jak witaminy i mikroelementy.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (spoty 15- i 30-sekundowe) oraz outdoor (billboardy i citylighty). Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA, produkcją reklam telewizyjnych zajęło się studio Tank Production, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Dołącz do dyskusji: „Sport jest wszędzie” w kampanii 4Move
jak tam sie rzyje w cs grasz ja gram a ty grasz ja nie to szkoda