SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spory spadek radia RMF FM

W październiku 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.

Radio Zet zarobiło 37 402 347  zł, czyli o ponad 6,6 mln zł więcej niż w październiku 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 35 566 130  zł  (prawie 3,5 mln zł mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).

Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,9 mln rok temu do 3,6 mln zł.

Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 142 640 232 zł, czyli o  ponad 18 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.

bez autopromocji
Rok / MiesiącX.2006
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: Radio142 640 232 zł
ZET37 402 347 zł
RMF FM35 566 130 zł
PR 35 515 344 zł
PR 13 930 275 zł
ESKA Warszawa3 693 270 zł
ESKA Wrocław3 330 334 zł
ESKA Poznań3 022 504 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa2 765 224 zł
ESKA Łódź2 693 236 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)2 520 540 zł

 
bez autopromocji
Rok / MiesiącX.2005
TOP MediumWpływy [zł]
Razem: Radio124 202 686 zł
RMF FM39 045 150 zł
ZET30 769 020 zł
PR 34 973 655 zł
PR 14 387 070 zł
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa2 920 123 zł
ESKA Warszawa2 910 560 zł
ESKA Wrocław2 506 568 zł
WAWA2 183 524 zł
HIT FM (ESKA Trójmiasto)2 003 670 zł
ESKA Poznań1 976 084 zł

 
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor

Dołącz do dyskusji: Spory spadek radia RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl