Spory spadek radia RMF FM
W październiku 2006 roku Radio Zet zanotowało najwięcej, pod względem cennikowym, wpływów z reklam.
Radio Zet zarobiło 37 402 347 zł, czyli o ponad 6,6 mln zł więcej niż w październiku 2005 – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazło się RMF FM, które zanotowało przychody reklamowe na poziomie 35 566 130 zł (prawie 3,5 mln zł mniej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
Wśród rozgłośni regionalnych najwięcej wpływów miało Radio Eska Warszawa - wzrost z 2,9 mln rok temu do 3,6 mln zł.
Wszystkie monitorowane rozgłośnie zarobiły w październiku 2006 roku 142 640 232 zł, czyli o ponad 18 mln zł więcej niż w analogicznym okresie 2005 roku.
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | X.2006 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 142 640 232 zł |
ZET | 37 402 347 zł |
RMF FM | 35 566 130 zł |
PR 3 | 5 515 344 zł |
PR 1 | 3 930 275 zł |
ESKA Warszawa | 3 693 270 zł |
ESKA Wrocław | 3 330 334 zł |
ESKA Poznań | 3 022 504 zł |
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa | 2 765 224 zł |
ESKA Łódź | 2 693 236 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 520 540 zł |
bez autopromocji | |
Rok / Miesiąc | X.2005 |
TOP Medium | Wpływy [zł] |
Razem: Radio | 124 202 686 zł |
RMF FM | 39 045 150 zł |
ZET | 30 769 020 zł |
PR 3 | 4 973 655 zł |
PR 1 | 4 387 070 zł |
ZŁOTE PRZEBOJE POGODA Warszawa | 2 920 123 zł |
ESKA Warszawa | 2 910 560 zł |
ESKA Wrocław | 2 506 568 zł |
WAWA | 2 183 524 zł |
HIT FM (ESKA Trójmiasto) | 2 003 670 zł |
ESKA Poznań | 1 976 084 zł |
dane cennikowe, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor
Dołącz do dyskusji: Spory spadek radia RMF FM