SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pościg za Kubą Wojewódzkim i świat „Belle Epoque” w wiosennym spocie TVN (wideo)

TVN rozpoczął emisję wiosennego spotu wizerunkowego, w którym gwiazdy stacji odgrywają role w mrocznej zagadce na temat Kuby Wojewódzkiego. - Film wypełniony jest dowcipem, a widz może typować podejrzaną postać - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

fot. youtubefot. youtube

- Spot nawiązuje stylistyką do serialu „Belle Epoque”, lecz nie wszystko w nim jest z epoki. Zdecydowaliśmy się na jej odwzorowanie w kostiumach, ale niekoniecznie w rekwizytach - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor autopromocji TVN.

W trwającym minutę spocie telewizyjnym detektyw z serialu „Belle Epoque” (w tej roli Paweł Małaszyński) przyjeżdża do pałacu i rozpoczyna śledztwo dotyczące tajemniczej śmierci Kuby Wojewódzkiego. W pałacu mieszkają gwiazdy TVN z wiosennej ramówki stacji, a detektyw na miejscu zbrodni znajduje dowody, które mogą obciążyć każdego z mieszkańców.

- W pałacu roi się od mrocznych zagadek. Mimo kryminalnej intrygi film wypełniony jest dowcipem, a każdy widz może typować swoją podejrzaną postać - dodaje Przyszlak.

W filmie pokazane są gwiazdy siedmiu formatów TVN, takich jak: „Kuba Wojewódzki”, „Belle Epoque” (Paweł Małaszyński, Magdalena Cielecka i Eryk Lubos), „Druga szansa” (Małgorzata Kożuchowska), „Kuchenne rewolucje” (Magda Gessler), „Milionerzy” (Hubert Urbański), „Agent - Gwiazdy” (Kinga Rusin), a także „Masterchef Junior” (Anna Starmach, Michel Moran i Mateusz Gessler).

Film był realizowany w pałacu w Otwocku Wielkim. Przygotowania do projektu trwały trzy miesiące, a same zdjęcia zajęły trzy dni. Poza podstawową 1-minutową wersją spotu, widzowie będą mogli obejrzeć siedem 15-sekundowych filmów - każdy poświęcony jednej pozycji ramówki wiosennej.

Za realizację filmu odpowiadał tradycyjnie dział autopromocji TVN. Pomysłodawcami byli Łukasz Grzegorzek i Bartłomiej Świderski, którzy zajęli się także reżyserią. Scenografię przygotowali Katarzyna Sobańska i Marcel Sławiński, zaś kostiumy zaprojektowały Anna Krysiak i Wiola Uliasz. Za zdjęcia odpowiadała Weronika Bilska, a za montaż - Maciej Chaberek. Dyrektorem kreatywnym był Robert Przyszlak.

W materiale wykorzystano utwór „I Put a Spell on You” w wykonaniu Creedence Clearwater Revival. Wiosenny spot wizerunkowy oglądać można w telewizji TVN i w internecie od 1 lutego.

Stacja spoty realizuje co sezon od jesieni 2008 roku.

Dołącz do dyskusji: Pościg za Kubą Wojewódzkim i świat „Belle Epoque” w wiosennym spocie TVN (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Wygląda ok, aczkolwiek chyba nie adresują już ramówki dla nowego widza, tylko fana tvn, który wie co to za programy bo brak jest jakichkolwiek nazw (o ile jest to rzeczywiście finalna wersja na antene).
odpowiedź
User
To były cuda gospodarcze i zielona wyspa PO
W ciągu 4 lat rządów PO dług publiczny wzrósł aż o ponad 300 miliardów zł
Skok na pieniądze z OFE. Rząd PO zabrał nam 150 miliardów złotych.
Przerażający raport NIK: fikcyjne faktury, firmy-słupy, gigantyczne wyłudzenia VAT! Tak za PO-PSL łupiono państwo…
W 2013 r. organy kontroli skarbowej wykryły fikcyjne faktury na kwotę 19,7 mld zł, w 2014 r. na kwotę 33,7 mld zł, a w 2015 r. już na kwotę 81,9 mld zł.
odpowiedź
User
em
W ciągu 4 lat rządów PO dług publiczny wzrósł aż o ponad 300 miliardów zł
Skok na pieniądze z OFE. Rząd PO zabrał nam 150 miliardów złotych.
Przerażający raport NIK: fikcyjne faktury, firmy-słupy, gigantyczne wyłudzenia VAT! Tak za PO-PSL łupiono państwo…
W 2013 r. organy kontroli skarbowej wykryły fikcyjne faktury na kwotę 19,7 mld zł, w 2014 r. na kwotę 33,7 mld zł, a w 2015 r. już na kwotę 81,9 mld zł.

Na pytanie, która godzina, też tak odpowiadasz?:)
odpowiedź