Spoty sponsorskie promują odświeżony wizerunek Bakalland
Bakalland zmienia swoje logo i opakowania oraz wprowadza nowekategorie produktów. Odświeżony wizerunek firmy promuje kampaniaobejmująca ogłoszenia prasowe i telewizyjne spoty sponsorskie.
Wprowadzone przez Bakalland nowe logo, opakowania i kategorieproduktów mają wyrażać optymizm oraz intensywność smaku, zachęcającklientów do codziennego korzystania z nich w celu sprawienia sobienaturalnej przyjemności. Firma kieruje swoje produkty domieszkających w dużych miastach kobiet powyżej 25. roku życiamających co najmniej średnie wykształcenie i zarabiających powyżejśredniej krajowej.
Zmiany wizerunkowe Bakalland wspiera telewizyjna kampaniareklamowa "Zajrzyj do paczki" prowadzona w październiku ilistopadzie pod hasłem "Spraw sobie przyjemność". Akcja obejmuje 8-i 7-sekundowe spoty sponsorskie emitowane w Polsacie przypremierowych odcinkach serialu "Gotowe na wszystko", czwartkowychfilmach w TVN oraz paśmie kostiumowym w TVN Style. Ogółem reklamypojawią się ponad 200 razy, a w kwietniu 2009 roku nadawane będąrównież przy porannym przeglądzie prasy w TVN24. Ponadto przez całyrok Bakalland promuje się w prasie konsumenckiej i branżowej.
W kwietniu przyszłego roku kampania obejmie również 550citylightów w wielkomiejskich punktach zainteresowania kobiet,takich jak centra handlowe, kina, restauracje, kawiarnie, klubyfitness, siłownie i salony kosmetyczne. Ponadto w ośmiunajwiększych miastach przeprowadzony zostanie również samplingproduktów tej marki, których próbki zostaną dołączone do jednego zogólnopolskich dzienników.
Kreację kampanii oraz planowanie i zakup mediów przygotowałaagencja ZenithOptimedia, natomiast za komunikację odpowiada agencjaAd Works.
Dołącz do dyskusji: Spoty sponsorskie promują odświeżony wizerunek Bakalland