SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Hi 90's Hi” - CCC reklamuje nową kolekcję Sprandi (wideo)

Grupa CCC rozpoczęła kampanię promującą Hi 90's Hi - wiosenno-letnią kolekcję obuwia Sprandi. Producent realizuje akcję wspólnie z domem mediowym Mullenlowe Mediahub.

Reklamy są utrzymane w stylistyce minimalistycznej (białe tło w spotach i grafikach), tak jak promowana kolekcja Hi 90's Hi nawiązują do estetyki lat 90.

- W kampanii, w gestach modeli jest też dużo humoru i luzu, a kluczowe elementy scenograficzne są zbiorem luźnych skojarzeń z 90sami, co razem daje świeżą, bezpretensjonalną kombinację i wyznacza nowy kierunek marki - podkreśla CCC.

Reklamy informują, że nowa kolekcja Sprandi jest dostępna w punktach stacjonarnych CCC i sklepie internetowym CCC.eu.

 

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), radio (rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne), internet (m.in. social media), prasę oraz sklepy CCC. Potrwa do połowy kwietnia.

Za kreację i produkcję reklam oraz działania w internecie we własnym zakresie odpowiada grupa CCC. Przy planowaniu i zakupie mediów współpracuje z domem mediowym Mullenlowe Mediahub.

 

Grupa kapitałowa CCC od października ub.r. do stycznia br. zanotowała minimalny wzrost przychodów sprzedażowych - o 9 mln zł do 1,98 mld zł.

Wpływy detaliczne w sklepach stacjonarnych zmalały o 40 proc., z 1,33 mld zł do 797 mln zł (m.in. wskutek czasowego zamknięcia sklepów w centrach handlowych), za to przychody z e-commerce poszły w górę o 84 proc. do 1,09 mld zł. Zysk EBITDA firmy spadł z 276 do 96 mln zł.



Dołącz do dyskusji: „Hi 90's Hi” - CCC reklamuje nową kolekcję Sprandi (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chodzik
jest reklama, będzie i podwyżka cen tego obuwia i tak z 90 zł zaraz zrobi się 200-300 zł jak z Filą
odpowiedź