„Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, „Playboy” z największym spadkiem
W segmencie pism dla mężczyzn w lutym br. wszystkie miesięczniki zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Playboy”. Na pozycji lidera znalazł się magazyn „Men’s Health” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lutym 2019 roku wyniosła 23 042 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 14,74 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował największy spadek sprzedaży w zestawieniu - wynoszący 22,30 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 18 737 egz.
Oczko niżej uplasowało się „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 14,96 proc. do 13 352 egz.
Wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lutym br. poszedł do góry o 5,80 proc. do poziomu 19 486 egz.
W porównaniu do poprzedniego miesiąca też wszystkie miesięczniki męskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej również stracił „Playboy” - było to 27,40 proc.
Wynik miesięcznika „Forbes” zmniejszył się w tym ujęciu o 13,63 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Men’s Health” liderem sprzedaży w lutym, „Playboy” z największym spadkiem