„Działkowiec” liderem w październiku. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół
W październiku ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazł się „Przepis na Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w październiku 2018 roku wyniosła 85 146 egz. W porównaniu do października 2017 roku zmniejszyła się o 2,37 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi był „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 47 768 egz. Tytuł ten odnotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 15,85 proc.
Podium uzupełnia miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył o 12,49 proc. do 46 038 egz.
W październiku 2018 roku w porównaniu do września 2018 roku również wszystkie tytuły odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Ogródek” (Działkowiec) - było to 10,13 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem w październiku. „Przepis na Ogród” najbardziej w dół