Sprzedaż „W Sieci” to ponad 120 tys. egz.
Sprzedaż pierwszych czterech numerów tygodnika opinii „W Sieci” przekroczyła 120 tysięcy egzemplarzy - podała wydająca tytuł spółka Fratria, powołując się na własne dane.
- Te wyniki cieszą i są dobrą prognozą na przyszłość. Po miesiącu ukazywania się, „W Sieci” jest już w czołówce tygodników opinii w Polsce - komentuje Tomasz Przybek, prezes Fratrii.
Tytuł zadebiutował na rynku 26 listopada i przez pierwszy miesiąc był dwutygodnikiem w cenie 2,90 zł. Pierwszy numer „W Sieci” ukazał się w nakładzie 150 tys. egz., ale potem dodrukowano jeszcze 40 tys. egz. Następnie nakład zwiększono do 200 tys. egz., a potem jeszcze do 250 tys. egz. Od czwartego wydania, które ukazało się 31 grudnia ub.r., magazyn ukazuje się jako tygodnik w cenie 3,90 zł.
Fratria ujawniła też, że tytuł pozyskał już 2 tys. prenumeratorów. Tygodnik został zgłoszony przez wydawcę do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Niebawem ma zostać też objęty badaniem czytelnictwa przez PBC.
>>> „Do Rzeczy” nowym tygodnikiem Pawła Lisickiego. Zerowy numer za darmo
„W Sieci” jest konserwatywnym tygodnikiem opinii kierowanym przez Jacka Karnowskiego. Dla tytułu piszą m.in. Marek Pyza, Piotr Zaremba, Robert Mazurek i Igor Zalewski, Dorota Łosiewicz, Michał Karnowski czy Jerzy Jachowicz.
W październiku ub.r. liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny” z wynikiem na poziomie 135 905 egz., drugie miejsce zajęło „Uważam Rze” (126 400 egz.), a trzecia była ”Polityka” (124 762 egz.) - wynika z danych ZKDP opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Sprzedaż „W Sieci” to ponad 120 tys. egz.