Stan gotowości w MPG - Media Planning
MPG gotowe w zakresie wdrażania w Polsce Planowania Zintegrowanej Komunikacji - ICP (Integrated Communication Planning)
MPG Media Planning poinformowało, że jest gotowe do wdrożenia w polskim oddziale Planowania Zintegrowanej Komunikacji - ICP (Integrated Communication Planning).
Planowanie Zintegrowanej Komunikacji (ICP) w ramach struktur domu mediowego polega na planowaniu komumiacji wychodzącej poza media tradycyjne, za które powszechnie uważa się telewizję, radio, prasę i outdoor. ICP polega nie tylko na określeniu jakie inne niż tradycyjne kanały komunikacji powinny być użyte, ale w zależności od ich skuteczności pozwala na dokładne określenie jaki mix mediów powinien być wykorzystany w celu maksymalizacji zwrotu z całościowej inwestycji w komunikację marketingową. Kanały komunikacji jakie będą planowane przez MPG Media Planning poza tradycyjnymi mediami obejmują między innymi Internet, marketing bezpośredni, PR, materiały POS, działania sponsoringowe czy sampling. - informuje nadawca.
Dołącz do dyskusji: Stan gotowości w MPG - Media Planning