SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Star Media dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Dom mediowy Star Media wygrał przetarg zorganizowany przez Ministerstwo Rozwoju Regionalnego. Firma zapewni obsługę mediową kampanii na rzecz Programu Rozwoju Polski Wschodniej.

W ramach wygranego przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnego dom mediowy Star Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla kampanii na rzecz Programu Rozwoju Polski Wschodniej. Akcja będzie prowadzona prasie ogólnopolskiej (dziennik, tygodniki opinii i TV guidy) oraz lokalnej (dzienniki regionalne w pięciu województwach).

Dwuetapowa kampania rozpocznie się 28 września 2009 roku i potrwa do końca października.

W przetargu na obsługę mediową tej akcji brały jeszcze udział firmy ADMIS, Innovations, Sinea Group Anna Zaczykiewicz, OMD, CMC GROUP, Mastermind Group i Custom Media Group.

Dołącz do dyskusji: Star Media dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl