Startuje SuperNet 6x3
SuperNet 6x3 - to sieć prestiżowych nośników, zlokalizowanych przy największych centrach handlowych w Polsce Clear Channel Poland.
Oficjalnie produkt został przedstawiony 19 stycznia, a 23 stycznia br. rozpoczyna się kampania reklamowa SuperNet 6x3. Działania reklamowe obejmą prasę marketingową oraz kampanię bannerową w internecie. Będą miały trzy odsłony, z których każda komunikować będzie inny przekaz.
Kampania zamyka się w trzech hasłach, które komunikują zalety i skuteczność sieci SuperNet 6x3. „Czekaliśmy na dobre miejsca” to przekaz rozpoczynający kampanię, kolejny to „Ostatni będą pierwszymi”, zaś kampanię kończy – „U nas masz wpływ na ich decyzje”.
Za kreację i powstanie materiału filmowego odpowiada agencja Fedeout, zaś kampania reklamowa przygotowana jest przez agencję Scriba Advertising.
SuperNet 6x3 to pierwsza na polskim rynku sieć dedykowana w segmencie premium. Dokładnie wyselekcjonowane lokalizacje oraz nowoczesna forma nośników, zaprojektowanych specjalnie na potrzeby sieci, doskonale współgra z otoczeniem. Tablice wchodzące w skład sieci zlokalizowane są na parkingach i przy trasach dojazdowych do najbardziej popularnych centrów handlowych, w odległości nie większej niż 3 000 m. Dzięki temu znajdują się one w zasięgu wszystkich odwiedzających centra handlowe.
Prace koncepcyjne nad projektem trwały od początku 2005 r. Oficjalna inauguracja to zakończenie pierwszego etapu budowy sieci, którego ostatnim elementem jest umieszczenie nośników 6x3 na parkingach sieci Tesco (ponad 100 powierzchni), Sellgros (40 powierzchni) oraz Makro (50 powierzchni).
W skład sieci wchodzi 550 powierzchni reklamowych w 15 głównych aglomeracjach Polski, zlokalizowanych w pobliżu blisko 150 największych centrów handlowych. Docelowo sieć tworzyć będzie 1100 precyzyjnie wyselekcjonowanych powierzchni reklamowych.
Nieoficjalny debiut sieci SuperNet 6x3 obył się już pod koniec 2005 r. W listopadzie i grudniu na nośnikach 6x3 przeprowadzone zostały już pierwsze kampanie reklamowe, m.in. dla Polskiej Telefonii Cyfrowej (Era, Heyah oraz Tak Tak), Orange i Grupy Żywiec (Warka), a w styczniu br. kampania Toyoty (Toyota Yaris) oraz kontynuacja kampanii PTC (Heyah).
550 powierzchni sieci SuperNet 6x3 daje możliwość dotarcia z reklamą do ponad 4 mln klientów centrów handlowych, co przy wskaźniku średniej częstotliwości odwiedzin 3 razy miesięcznie daje łącznie blisko 13 mln kontaktów z reklamą. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Clear Channel Poland przez Mareco Polska wynika, iż 64% mieszkańców dużych miast odwiedza centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu, a główni klienci to osoby młode, w wieku 15-39 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach powyżej 1.700 PLN netto na gospodarstwo domowe.
„Ogromna popularność centrów handlowych powoduje, iż właśnie tam reklamodawca ma szansę najszybciej dotrzeć do szerokiej, a przede wszystkim najaktywniejszej, grupy konsumentów. Dlatego też sieć SuperNet 6x3 powstała w otoczeniu najpopularniejszych obiektów handlowych, a jej wyjątkowość polega na doborze lokalizacji spełniających precyzyjnie zdefiniowane i spójne kryteria.” - powiedziała Kalina Janicka, Prezes Clear Channel Poland.
Clear Channel Poland jest polskim oddziałem wiodącego, światowego koncernu reklamy zewnętrznej – Clear Channel Worldwide, który posiada prawie 800 tysięcy powierzchni reklamowych w 63 krajach. Poza reklamą zewnętrzną koncern jest nadawcą telewizyjnym i radiowym w USA, posiada stacje radiowe w Europie i jest liderem w dziedzinie organizacji widowisk artystycznych i sportowych.
Nowe produkty i usługi
Dołącz do dyskusji: Startuje SuperNet 6x3