Stefan Augustyn szefem marketingu i komunikacji Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
Stefan Augustyn objął stanowisko dyrektora departamentu marketingu i komunikacji Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej (LSSE).
Augustyn będzie odpowiadał za budowanie wizerunku spółki i należącej do niej fundacji oraz wsparcie działań komunikacyjnych firm i koncernów, które zainwestowały na terenie LSSE. Funkcję tę będzie łączył z kompetencjami rzecznika prasowego.
- W tym roku przypada 25-lecie funkcjonowania LSSE. To świetna okazja do nowego spojrzenia na komunikację oraz przede wszystkim pokazanie roli spółki w budowaniu gospodarczej przewagi regionu - miliardy od światowych koncernów na rozwój oraz tysiące nowych miejsc pracy. Komunikacyjnymi działaniami chcemy podkreślić ten potencjał. Cieszę się, że w nowym miejscu będę mógł wykorzystać moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych, dobrych relacji z mediami, samorządem oraz biznesem, co przynosi konkretne rezultaty. Mam przekonanie, że wspólnie z moim zespołem sprawimy, że o spółce, fundacji oraz inwestorach będzie głośno - zapowiada Stefan Augustyn.
Poprzednio w PayEye
Stefan Augustyn w 2020 r. objął stanowisko PR & communications Managera oraz rzecznika prasowego w polskim fintechu PayEye.
Przez 10 lat spełniał się zawodowo jako dziennikarz w radiu, mediach elektronicznych i prasie (m.in. Słowo Polskie, Gazeta Wrocławska). Na stałe jednak związał się z branżą public relations pełniąc funkcję m.in. rzecznika prasowego Kongresu Regionów, Urzędu Miejskiego w Świdnicy czy Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy.
Na co dzień praktyk komunikacji, szkoleniowiec oraz wykładowca w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej SWPS Uniwersytetu Humanistycznospołecznego. Od kilku lat jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Stefan Augustyn szefem marketingu i komunikacji Legnickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej