SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strauss Cafe Poland postawił na Macroscope OMD

Dom mediowy Macroscope OMD zwyciężył w przetargu na obsługę mediowąStrauss Cafe Poland - producenta kaw: MK Cafe i Pedros. Przezostatnie kilka lat firma współpracowała z MediaCom.

Macroscope OMD odpowiadać będzie za planowanie i zakupwszystkich mediów oraz konsulting mediowy w ramach planowanychstrategii marketingowych.

Za kompleksową obsługę mediową będzie odpowiadał zespół RobertaPlesko, group account directora jednego z zespołów Macroscope OMD,accountem odpowiedzialnym za współpracę z klientem będzie BarbaraBury.

Współpraca Macroscope OMD z Strauss Cafe Poland rozpocznie sięod października 2009 r.

Dołącz do dyskusji: Strauss Cafe Poland postawił na Macroscope OMD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl