STS szuka agencji do obsługi reklamowej
Firma bukmacherska Star-Typ Sport (STS) ruszyła z przetargiem reklamowym. Chce wybrać agencję do stałej obsługi ATL.
Jak przekazał nam Łukasz Borkowski, PR manager STS, firma zaprosiła do postępowania przetargowego kilka podmiotów (nie zdradza ich liczby i konkretnych nazw). Wybrana firma zajmie się stałą obsługą strategiczno-kreatywną marki.
STS nie zatrudnia obecnie na stałe żadnej agencji reklamowej do współpracy. Bukmacher w swojej komunikacji marketingowej stawia głównie na sponsoring sportowy. STS jest sponsorem m.in. piłkarskiej reprezentacji Polski, Jagiellonii Białystok, federacji KSW, Zagłębia Lubin, Anwilu Włocławek czy Polskiej Ligi Esportowej.
W ubiegłym roku STS prowadził kampanię "Wspieramy polski sport", którą przygotowały Digital35 oraz Blueway Com.
Dołącz do dyskusji: STS szuka agencji do obsługi reklamowej