"Super Express" zadowolony
Poziom czytelnictwa "Super Expressu" w roku 2004 był stabilny
Tak przynajmniej twierdzi w komunikacie wydawca gazety, który informuje, że po zachwianiu czytelnictwa w I kwartale (w porównaniu do poprzedniego roku), w następnych kwartałach nie wykazywał już tendencji spadkowych. W całym roku wskaźnik CCS (Czytelnictwa Cyklu Sezonowego) wynosił 11,4 proc., co stanowi grupę 3,4 mln czytelników.
Media Express zwraca uwagę na zaobserwowane pozytywne przyjęcie nowej formuły dziennika, polegającej na zmianie makiety i logo oraz uporządkowaniu zawartości redakcyjnej. Nowy "Super Express" po raz pierwszy ukazał się 6 października 2004 roku. Potwierdzają to wyniki z codziennego badania, prowadzonego przez dziennik od kilku lat tzn. - wyraźną tendencję rosnącą zadowolenia czytelników z każdego wydania "SE", sięgającą w styczniu br. już 90 proc. Badanie to, odnotowuje również stopniowy wzrost satysfakcji kupujących "Super Express" w wielu wymiarach:
- "zachęcenia do zakupu przez pierwszą stronę",
- zadowolenia z zakupionej gazety po jej przeczytaniu,
- oraz wskaźnikach wizji marki - poczuciu, że gazeta jest zainteresowana sprawami czytelnika, dodaje mu otuchy i walczy o jego prawa.
Wzrost zadowolenia czytelników potwierdza także wyższy poziom sprzedaży "Super Expressu" - w październiku, listopadzie i grudniu 2004. Dziennik odnotował wzrost sprzedaży w porównaniu do września 2004 - odpowiednio o 7,3 proc. (październik), 5,8 proc. (listopad)
i 13,2 proc. (grudzień - prognoza wydawcy).
Źródło: PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co., 2003-2004
Target Group, badanie codzienne SE, średnio miesięcznie N=625, 2004
ZKDP, rozpowszechnienie płatne razem, 2004.
Dołącz do dyskusji: "Super Express" zadowolony