“Świat się kręci” nie jest hitem, TVP1 straciła widzów
Nowy codzienny talk-show Jedynki “Świat się kręci” ogląda średnio 800 tys. widzów, to o ponad milion mniej niż stacja miała w analogicznym okresie ub.r. Jednak rośnie udział programu w grupie komercyjnej.
Prowadzony przez Agatę Młynarską “Świat się kręci” to format nadawany na żywo w TVP1 w dni powszednie o 18.30. Po dziewięciu odcinkach jego średnia oglądalność wynosi 800 tys. widzów, co przekłada się na 7,76 proc. udziału w grupie 4+ i 5,06 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W pierwszym tygodniu emisji program gromadził średnio 809 tys. widzów i miał 8,20 proc. udziału w grupie 4+ oraz 4,89 proc. w 16-49. Natomiast cztery pierwsze wydania z drugiego tygodnia września miały nieco mniej widzów, bo śledziło je 790 tys. osób oraz notowały 7,23 proc. udziału w 4+.
Wzrósł jednak udział programu w grupie komercyjnej, do której kierowany jest “Świat się kręci”. Wyniósł tam 5,26 proc.
| Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % |
2.09-6.09.2013 | 808 717 | 8,20% | 4,89% |
9.09-12.09.2013 | 789 974 | 7,23% | 5,26% |
Średnia | 800 732 | 7,76% | 5,06% |
Dotąd najwięcej widzów oglądało pierwsze wydanie talk-show nadane 2 września br., które zgromadziło 1,14 mln oglądających. Był to jednocześnie jedyny odcinek, który przekroczył granicę miliona widzów.
Dane telemetryczne pokazują, że w analogicznym okresie ub.r. w paśmie nadawania “Świat się kręci”, TVP1 miała zdecydowanie wyższe wyniki. Oglądało ją aż 2 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 18,88 proc. i 15,76 proc. udziału. Stacja nadawała wówczas powtórki popularnego "Rancza".
| Wszyscy 4+ | |
Data | AMR | SHR % |
02-09-2013 | 1 137 979 | 9,39% |
10-09-2013 | 832 361 | 8,10% |
12-09-2013 | 816 607 | 7,49% |
W czasie nadawania programu “Świat się kręci” Jedynka zajmuje dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w grupie 4+ jest Polsat nadający wówczas “Pierwszą miłość” i “Wydarzenia”, który osiąga w tym paśmie 21,02 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (“Wawa Non Stop”, “Fakty”; 14,65 proc.), a trzecia jest TVP2 (“Pogoda”, “Sport”, “Jeden z dziesięciu”; 12,63 proc.).
W grupie komercyjnej TVP1 także jest czwarta, a kolejność stacji jest identyczna.
| Wszyscy 4+ |
| 16-49 |
Stacja | AMR | SHR% | SHR% |
Polsat | 2 168 061 | 21,02% | 23,14% |
TVN | 1 511 031 | 14,65% | 15,52% |
TVP2 | 1 302 745 | 12,63% | 7,61% |
TVP1 - Świat się kręci | 800 732 | 7,76% | 5,06% |
W magazynie “Świat się kręci” znaleźć można rozmowy na aktualne tematy społeczne, polityczne, kulturalne, lifestylowe. Komentują je zaproszeni goście, w tym specjalny gość dnia pozostający w studiu przez cały odcinek. W programie pokazywane są też śmieszne filmiki i materiały z politykami, w każdym odcinku jest również miejsce na występ muzyka.
>>> „Świat się kręci” traci widzów. Rinke Rooyens: liczyliśmy, że może wywołać kontrowersje
Producentem wykonawczym cyklu jest firma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: “Świat się kręci” nie jest hitem, TVP1 straciła widzów