Świąteczna "Prawdziwych historii" Otomoto
Ruszyła świąteczna odsłona kampanii "Prawdziwe historie" serwisu Otomoto (Grupa OLX).
Drzwi, które unoszą się do góry, nielakierowana karoseria ze szczotkowanej stali nierdzewnej, charakterystyczny, sportowy pomruk silnika - nie trzeba elektronicznego zegara, by z DeLoreanem DMC-12 przenieść się w czasie. Wraz z panem Krzysztofem i panią Agnieszką, którzy w “Prawdziwych historiach” Otomoto opowiadają nie tylko o sentymencie do samochodów, ale przede wszystkim o swojej wyjątkowej relacji, tuż przed Świętami, wybieramy się na romantyczną przejażdżkę legendarnym “wehikułem czasu”.
- Kolejna odsłona cyklu “Prawdziwe historie” udowadnia, że za ogłoszeniami w OTOMOTO kryją się piękne emocje. Najnowsza opowieść o "wehikule czasu" jest jednocześnie wzruszającą historią relacji dwojga ludzi - pani Agnieszki i pana Krzysztofa. Bardzo się cieszę, że inspiracja do tej opowieści pochodzi z Otomoto - miejsca, w którym można znaleźć nie tylko najczęściej widywane na ulicach samochody, ale też wyjątkowe, futurystyczne perełki" - mówi Agnieszka Czajka, general manager Otomoto.
Nowy spot Otomoto od 6 grudnia, będzie emitowany w internecie. Kampanię uzupełnią działania promocyjne w mediach społecznościowych, internecie i radiu.
Za koncept kreatywny i koordynację social mediów, a także produkcję spotu oraz kampanii odpowiada agencja Madogz. Reżyserem spotu jest Jan Foryś, a za zdjęcia odpowiada dom produkcyjny Lucky Luciano.
Dołącz do dyskusji: Świąteczna "Prawdziwych historii" Otomoto