SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Świąteczne wydanie 'Show' z dodatkiem

Już dziś na rynek trafiło świąteczne wydanie dwutygodnika „Show” (Wydawnictwo Bauer), który normalnie ukazuje się w poniedziałki. Wydanie ma powiększoną do 100 stron objętość, bo zawiera wkładkę „To był rok!”, będącą podsumowaniem mijającego roku w show biznesie.

Numer ukazał się w nakładzie wynoszącym 590 tys. egz. i normalnej cenie 1,99 zł. Pozostanie w sprzedaży do niedzieli 3 stycznia 2010 roku.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP, Polsat, TVN), radiu (RMF FM, Radio Zet, Chilli Zet) oraz w internecie (Interia.pl). Kreacją przygotowała agencja Happy Hours, natomiast media zaplanował Mediaegde:CIA.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Show” w okresie od stycznia do września br. wyniosła 416 441 egz.

  • Więcej informacji:
  • Show

Dołącz do dyskusji: Świąteczne wydanie 'Show' z dodatkiem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania
ja nigdzie nie mogłam zdobyć
odpowiedź