Światowa ekspansja AOL
AOL jeszcze w tym roku planuje agresywną, globalną ekspansję swojej oferty.
Firma planuje pod koniec lipca uruchomienie nowej wersji - będącego cały czas w fazie testów - serwisu poczty e-mail, w którym znaleźć ma się komunikator internetowy AIM. W ciągu najbliższego półtora roku AOL chce także odświeżyć swój portal internetowy i uruchomić 14 nowych na całym świecie.
W tym roku firma uruchomiła już swoje portale w Indiach, Holandii i Austrii. Ulepszone wersje mają wystartować także we Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii.
Według przedstawicieli AOL, spośród 35 typów usług jakie oferuje, firma jest w pierwszej czwórce czołowych dostawców w około 40 procentach z nich. Celem jest znalezienie się w pierwszej trójce lub czwórce we wszystkich kategoriach. Na razie AOL jako priorytet postawił sobie ulepszenie serwisu społecznościowego, informacyjnego i sportowego.
5 procent udziałów w AOL ma Google, reszta należy do Time Warner Inc.
Dołącz do dyskusji: Światowa ekspansja AOL