Światowe standardy buzzmarketingu w Polsce
Agencja reklamowa Heureka jako pierwsza w Polsce została członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA.
Tym samym Heureka znalazła się w grupie firm kształtujących narzędzia marketingu szeptanego i opracowujących standardy etyczne takich działań.
Marketing szeptany (buzzmarketing) to popularna na świecie nowatorska forma reklamy, coraz częściej stosowana również w Polsce. Polega ona na przekazywaniu informacji o treści marketingowej za pomocą zwykłych kontaktów międzyludzkich, w codziennych relacjach, „z ust do ust”.
Word of Mouth Marketing Association to zarejestrowane w Chicago w grudniu 2004 roku stowarzyszenie non-profit zrzeszające firmy działające na międzynarodowym rynku reklamy. Należą do niego między innymi General Motors, AOL, Virgin Mobile, Microsoft, Coca-Cola, Dell, Fila, Nestle USA, Verizon Vireless, Whirlpool Corporation, Discovery, CoffeeCup Software czy Motorola i wiele innych znanych marek. Teraz dołącza do nich Heureka jako pierwsza polska firma.
Dołącz do dyskusji: Światowe standardy buzzmarketingu w Polsce