SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Szło kontaktowe” w pralni. Program ma nową czołówkę i oprawę

Nadawany w TVN24 program „Szkło kontaktowe”, który niedawno obchodził 18 lat istnienia, od poniedziałku ma nową czołówkę, oprawę i logotyp. Wykorzystano w nich motyw pralni.

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

W nowej czołówce prowadzący i komentatorzy „Szkła” pojawiają się w różnych rolach w stworzonej graficznie pralni. Tomasz Sianecki puszcza bańki mydlane, Katarzyna Kasia nalewa płynu do pralki, a Michał Kempa prasuje.

Zmieniło się też logo programu - nazwa audycji jest w nim zapisana drukowanymi literami, pierwsze słowo jest w kolorze białym, a drugie w niebieskim. Grafika z czołówki wykorzystywana jest też podczas programu, który jest realizowany w studiu wirtualnym TVN24.

„Szkło kontaktowe” niedawno obchodziło 18 lat istnienia. Wprowadzenia nowej oprawy zapowiadane było przez redakcję „Szkła” od pewnego czasu. Poprzednia zaczęła obowiązywać w sierpniu 2018 r.

“Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 codziennie o 22.00. Obecnie prowadzącymi są Tomasz Sianecki, Grzegorz Markowski, Wojciech Zimiński i Katarzyna Kasia. W roli komentatorów występują m.in. Michał Kempa, Henryk Sawka, Artur Andrus, Robert Górski, Krzysztof Daukszewicz, Tomasz Jachimek, Marek Przybylik, Jerzy Iwaszkiewicz, Katarzyna Kwiatkowska i Wojciech Fiedorczuk.

W okresie od 1 września do 12 grudnia 2022 roku średnia oglądalność programu wyniosła 667 tys. osób, co przełożyło się na 6,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn zyskał 80 tys. widzów. Wówczas oglądało go 587 tys. osób (5,60 proc. udziału).