SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy sezon „Tak to leciało!” zyskał 140 tys. widzów w TVP2

Nowy sezon „Tak to leciało!” emitowany na początku tego roku ogląda średnio 1,15 mln widzów. Jest to o 140 tys. oglądających więcej niż miał początek poprzedniego sezonu emitowany jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej Zawada Sławomir Zapała i „Kajra” na planie „Tak to leciało!”; fot. Maciej Zawada

Dwójka 11. sezon teleturnieju „Tak to leciało!” pokazuje w niedziele o godz. 16.15, począwszy od 1 stycznia. Średnia oglądalność czterech pierwszych premierowych odcinków programu wyniosła 1,15 mln widzów, co przełożyło się na 9,79 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 7,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,23 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 22 stycznia, który śledziło 1,36 mln osób.

Dla porównania, początek 10. sezonu „Tak to leciało!” emitowany jesienią ub.r. (cztery pierwsze odcinki pokazane od 4 do 25 września ub.r.) śledziło 1,01 mln osób, co przełożyło się na 10,67 proc. udziału w 4+, 7,60 proc. w 16-49 i 7,89 proc. w 16-59. Program zyskał 140 tys. widzów.

W niedzielę, 25 grudnia ub.r. o godz. 16.15 telewizyjna Dwójka pokazała specjalny odcinek serialu „Tak to leciało!”. Śledziło go 1923 tys. osób (odpowiednio 9,04 proc., 6,37 proc. i 6,54 proc. udziału).

„Tak to leciało!” to polska wersja formatu „Don’t forget the lyrics”. W programie zadaniem uczestników jest odgadywanie brakujących słów piosenek, których melodię słyszą.

Teleturniej powrócił do ramówki Dwójki po 10 latach przerwy. Produkcja w stacji zadebiutowała w marcu 2008 roku. Program emitowany był w każdej ramówce wiosennej i jesiennej w niedziele około godz. 19.00. Dwójka pokazała dziewięć sezonów produkcji, ostatni odcinek nadano 12 maja 2012 roku. Wówczas gospodarzem show był Maciej Miecznikowski, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała spółka Mastiff Media Polska.

Reaktywowany jesienią ub.r. program prowadzą Sławomir Zapała i „Kajra”, za produkcję wykonawczą projektu odpowiada Endemol Shine Polska.

Będą kolejne dwa sezony

Telewizja Polska już zdecydowała się na realizację kolejnych dwóch sezonów show. Prace na planie „Tak to leciało! 12 i 13” odbywać się będą wiosną br., bez zmian program będą prowadzić Sławomir Zapała i „Kajra”.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.

Dołącz do dyskusji: Nowy sezon „Tak to leciało!” zyskał 140 tys. widzów w TVP2

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hanna
7% w komercyjnej i pewnie z pół miliona w kosztach. Takie cuda tylko w TVP
0 0
odpowiedź
User
Danny
Jak sie ludzie dobrze bawią to sie dobrze ogląda!
0 0
odpowiedź
User
Alisia
I wiosną kolejne zdjecia. Też od razu dwa sezony za jednym razem?
0 0
odpowiedź