SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Tanio i świeżo' w kampanii Intermaché (wideo)

W telewizja rusza wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché. Akcja pod hasłem "Tanio i świeżo" promuje odświeżony wizerunek tej sieci.

Startująca właśnie w telewizji wizerunkowa kampania reklamowa supermarketów Intermaché promuje nowe hasło tej sieci - "Tanio i świeżo". Wykorzystywane w akcji spoty pokazują muszkietera podkreślającego zalety tych sklepów, takie jak niskie ceny, wypiekanie pieczywa na miejscu i szeroki wybór produktów. Każdy z 8 filmików łączy ujęcia realistyczne z animacjami.




Akcja obejmuje stacje telewizyjne takie jak TVP1, TVP2, Polsat, TVN7 i TVN24. Animację do spotów przygotowało studio Alien FX , a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: 'Tanio i świeżo' w kampanii Intermaché (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl