„Tato jest super” w kampanii Oreo (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa ciastek Oreo (Mondelez Polska) związana z Dniem Ojca. Za przygotowani i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Oreo - Tato jest super”, odpowiadają firmy Next, Red8, Draft FCB + Ad Fabrika i Starcom.
Rozpoczęta właśnie kampania Oreo zachęca do do świętowania Dnia Ojca. W ramach akcji uruchomiono serwis tatojestsuper.pl, gdzie codziennie pojawia się nowe zdanie dla internautów: dokończenie krótkich historii związanych z ich ojcami. Każdego dnia autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi wygrywają koszulki z ich wydrukowanymi wpisami, a jeden jest nagradzany na antenie radia RMF FM. Dodatkowo w przeddzień i Dzień Ojca - czyli 22 i 23 czerwca - na stronie do wygrania będzie zapas ciastek Oreo oraz voucher Travel Pass o wartości tysiąca złotych.
Zabawę - prowadzoną pod hasłem „Oreo - Tato jest super” - wspierają działania reklamowe w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze (nośniki standardowe i niestandardowe, m.in. citylighty z tzw. „elementem lustrzanym”, dzięki któremu można sobie zrobić zdjęcie w koszulce z napisem „Tato jest super”).
Koncepcję i nazwę akcji oraz jej linię kreatywną przygotowały agencje Red8 Events oraz Red8 Digital, z których pierwsza koordynuje też animacje prowadzone w wybranych miastach. . Adaptację spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa Red8, Draft FCB + Ad Fabrika, a za mechanizm i synergię działań we wszystkich mediach odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja Next. Starcom wspólnie z Mondelez Polska zaplanował również i kupił media.
Dołącz do dyskusji: „Tato jest super” w kampanii Oreo (wideo)
A synek-córeczka normalnie zwala z nóg.