„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „Chwila dla Ciebie” w czołówce
W czołowej dziesiątce najchętniej sprzedawanych tygodników w Polsce aż sześć pozycji zajęły pisma plotkarskie. Pierwsze miejsce jednak niezmiennie należało do telewizyjnego magazynu „Tele Tydzień”. Top 46 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2017 roku wyniosła 754 198 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku była ona niższa o 4,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 6,17 proc. do poziomu 537 640 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął kolejny tygodnik Bauera - „Twoje Imperium”. W lutym br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma wzrosła o 4,61 proc. do poziomu 351 132 egz.
Oczko niżej spadł inny magazyn wydawany przez Bauera - „To & Owo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym miesiącu wyniosła 306 267 egz., po spadku o 6,03 proc.
W czołowej piątce znalazła się jeszcze „Chwila dla Ciebie” (również Bauer), która zanotowała zysk o 1,73 proc. do 279 094 egz. Tygodnik ten awansował z szóstej lokaty.
Ogółem w top 10 zdecydowanie najwięcej, bo sześć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow (są to wszystkie tygodniki z tego segmentu dostępne na rynku). Dwa miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się magazyn poradnikowy oraz tygodnik opinii.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem, „Chwila dla Ciebie” w czołówce