„Wspieraj telefon” w kampanii Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (wideo)
Ruszyła kampania zachęcająca do wspierania ogólnopolskiego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży zarządzanego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę. Akcję fundacja przygotowała i realizuje wspólnie z firmami marketingowymi Cut The Mustard, Foszer Sawicki, Zenith, Lettly i PR.me.
W spocie z kampanii pokazywany jest pozornie zwyczajny dzień z życia nastolatki, której towarzyszy poczucie osamotnienia, bezsilności i niepewności. Sięga po telefon i wykręca numer 116 111 Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.
Celem jest zwrócenie uwagi na problemy dzieci i młodzież oraz wyzwania, z którymi dziś mierzy się Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę w związku z utrzymaniem Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.
- W ramach kampanii zwracamy się o wsparcie Telefonu 116 111 prowadzonego przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę, który już od ponad 10 lat uzupełnia istotną lukę w systemie pomocy dzieciom w Polsce i pozostaje ważnym – a przy tym łatwo dostępnym dla dzieci - miejscem, w którym mogą znaleźć profesjonalne wsparcie w trudnych chwilach. Bardzo chcielibyśmy uruchomić nowe stanowiska, a także, aby telefon działał całą dobę - jednak wiemy, że bez dodatkowych środków nie będzie to możliwe. Liczymy na wsparcie rodziców, mamy nadzieję, że poruszy ich historia dziecka ukazana w spocie - opisuje Monika Zagórska, koordynatorka ds. komunikacji zewnętrznej w Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.
- Siłą kreacji jest to, że o bohaterce dowiadujemy się dokładnie tyle, ile sama chce o sobie powiedzieć – poznajemy jej historię ze strzępków rozmowy telefonicznej z konsultantką 116 111. Ukazanie kontaktu z Telefonem Zaufania wydało się nam niezwykle ważne. Widzimy, jak dziewczynka najpierw boi się mówić, nie ma pewności, czy uda się jej uzyskać wsparcie, i jak finalnie w trakcie rozmowy buduje swoje zaufanie do profesjonalisty będącego po drugiej stronie słuchawki - dodaje Zagórska.
Akcja jest prowadzona od środy, obejmuje telewizję oraz internet.
Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Cut The Mustard. Reżyserią spotu zajął się Maciej Kowalczuk, a realizacją - dom produkcyjny Foszer Sawicki. Za aktywności z udziałem influencerów odpowiada agencja Lettly, za pozyskanie mediów - dom mediowy Zenith, a za działania public relations - agencja PR.me.
Dołącz do dyskusji: „Wspieraj telefon” w kampanii Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży (wideo)