SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The Voice Kids” straciło 470 tys. widzów, ale TVP2 nadal była liderem

Drugą edycję „The Voice Kids” oglądało średnio 2,07 mln osób, o 470 tys. widzów mniej niż pierwszą odsłonę widowiska pokazywaną rok temu. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,49 mln zł.

Jury „The Voice Kids 2”; fot. TVPJury „The Voice Kids 2”; fot. TVP

„The Voice Kids 2” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, w okresie od 5 stycznia do 23 lutego 2019 roku. Jednak dwa pierwsze odcinki show stacja pokazała w Nowy Rok, czyli w poniedziałek, 1 stycznia br. o 20.05 i o 21.10.

Średnia widownia dziecięcej wersji muzycznego widowiska wyniosła 2,07 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,53 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,62 mln oglądających, produkcja zgromadziła 26 stycznia (była to emisja z godz. 21.10).

Dla porównania, pierwszą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w styczniu i lutym ub.r., oglądało średnio 2,54 mln osób, co przełożyło się na 16,24 proc. udziału w 4+, 15,11 proc. w 16-49 i 15,05 proc. w 16-59. Oznacza to, że dziecięce show straciło 470 tys. widzów.

Z kolei dziewiątą edycję „The Voice of Poland” (wersję programu w której biorą udział dorośli), emitowaną jesienią ub.r., śledziło średnio 1,93 mln osób, co przełożyło się na 13,38 proc. udziału w 4+, 14,68 proc. w 16-49 i 14,12 proc. w 16-59.

TVP2 w czasie nadawania „The Voice Kids 2” była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajęła TVP1 z udziałem na poziomie 10,29 proc., emitujący wówczas gł. „Alarm!” i filmy fabularne. Trzeci był Polsat (gł. filmy; 8,32 proc.), a czwarty - TVN (również pasmo filmowe; 7,91 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka była liderem.

Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „The Voice Kids 2” wyniosły 10,49 mln zł. Dla porównania pierwsza edycja zarobiła z reklam 7,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Polska wersja dziecięcego talent-show „The Voice Kids”, to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego „The Voice”, który w Polsce doczekał się już dziewięciu edycji. Za produkcję obu tytułów w naszym kraju odpowiada Rochstar.

W show występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku od 8 do 15 lat, których występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w „The Voice”: dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

Występy uczestników w drugiej edycji polskiej wersji programu ponownie oceniali: Dawid Kwiatkowski oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental. Z kolei Edytę Górniak zastąpiła Cleo.

Decyzją widzów zwycięzcą drugiej polskiej edycji „The Voice Kids” została Anna Dąbrowska z drużyny Cleo.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Dołącz do dyskusji: „The Voice Kids” straciło 470 tys. widzów, ale TVP2 nadal była liderem

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bowok
Naprawdę bardzo fajny program, profesjonalnie zrobiony, przyjemnie się ogląda. I chyba jedyny ciekawy program w tej całej kiepskiej TVP. I zupełnie jedyny dobry program w TVP 2, w której już naprawdę nie ma nic ciekawego.
odpowiedź
User
Bowok
Naprawdę bardzo fajny program, profesjonalnie zrobiony, przyjemnie się ogląda. I chyba jedyny ciekawy program w tej całej kiepskiej TVP. I zupełnie jedyny dobry program w TVP 2, w której już naprawdę nie ma nic ciekawego.
odpowiedź
User
Bleee
Kiepski program, niski poziom, wszystko ustawione.
odpowiedź