Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"
Ferrero prowadzi wizerunkową kampanię marki Tic Tac. Hasłem kampanii jest "Odświeżenie dnia delikatnością". Działania przygotowały Isobar Polska, Hand Made i Vizeum.
Tic Tac w swojej kampanii postawił między innymi na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez nfluencerów.
W akcji wykorzystywane są hasztagi #odswiezdziendelikatnoscia oraz #delikatnoscwmalychrzeczach.
- Przekaz jest kontynuacją nowej komunikacji marki jaką prowadzi ona z konsumentami od września minionego roku. Marka promuje delikatność wskazując jak niewiele potrzeba, aby umilić dzień sobie i innym - mówi Magdalena Łącka, country category marketing manager pills w Ferrero.
Kampania potrwa do końca lutego br.
Za zakup nośników typu Citylight oraz billboardów w różnych wariantach odpowiada Vizeum, a za kreację - Agencja Hand Made.
Dodatkowo Agencja Isobar (dentsu Polska) przeprowadziła działania z 17 micro, medium i mikro Influencerami wokół kampanii, w ramach których robią oni zdjęcia na tle miejskich nośników niosąc ich przekaz swoimi zasięgami.
Dołącz do dyskusji: Tic Tac namawia na "Odświeżenie dnia delikatnością"