SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TikTok wprowadza funkcję do zwiększenia przejrzystości reklam

Platforma społecznościowa TikTok funkcję „Informacje o tej reklamie”, która ma pozwolić odbiorcom dowiedzieć się więcej na temat personalizacji reklam.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” to kolejny krok platformy w stronę zwiększania przejrzystości jej praktyk reklamowych. Ma pomóc użytkownikom w zrozumieć jak działają reklamy na TikToku. Dzięki funkcji każdy członek platformy może kliknąć w dowolną reklamę, która pojawi się w jego kanale i dowiedzieć się, dlaczego to właśnie on jest jej odbiorcą.

Jak korzystać z nowej funkcji TikToka?

Najnowszą funkcję TikToka znaleźć można klikając w opcję „Udostępnij” znajdującą się w prawym, dolnym roku reklamy lub po dłuższym naciśnięciu na reklamę. Dzięki niej użytkownik może: zapoznać się z parametrami, które zostały wykorzystane do wyświetlenia mu danej reklamy (np. wiek przypisany do konta użytkownika zgodny z kryteriami wyświetlania reklamy ustawionymi przez reklamodawcę czy też jego zainteresowania).

Dzięki funkcji odbiorcy uzyskują również dostęp do ustawień personalizacji reklam i mogą wprowadzić zmiany swoich preferencji.

Nowa opcja pozwoli użytkownikom przejść do strony „Reklamy a Twoje dane”, która pomoże mu zrozumieć, w jaki sposób TikTok wykorzystuje jego dane do celów reklamowych.

Funkcja „Informacje o tej reklamie” dostępna jest już w Europie, a w najbliższych tygodniach korzystać będzie mogła z niej społeczność TikToka na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: TikTok wprowadza funkcję do zwiększenia przejrzystości reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl