SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Time4 będzie wydawać magazyn pokładowy PKP Intercity

Spółka Time4 wygrała przetarg PKP Intercity dotyczący wydawania magazynu pokładowego „W podróż z PKP Intercity” – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Do przetargu zgłosiły się trzy firmy: Time4, Skivak i Stratos Concept. Do drugiego etapu zakwalifikowały się dwie pierwsze. Finalnie PKP Intercity do współpracy wybrało firmę Time4.

Firma ta będzie odpowiadać za przygotowanie koncepcji magazynu (layout, podział na rubryki) wraz z podziałem na działy tematyczne (struktura), wydawanie w wersji elektronicznej (flipbook i pdf) każdego z 12 objętych umową numerów magazynu (po jednym wydaniu w każdym miesiącu kalendarzowym obowiązywania umowy) oraz za przygotowanie tekstów artykułów oraz wykonania składu, łamania, opracowania graficznego, redakcyjnego, redakcji technicznej, korekty papierowej i elektronicznej. Spółka przewiduje zastosowanie prawa opcji polegającego na możliwości powierzenia wybranej firmie wykonania dodatkowo numeru magazynu w wersji drukowanej do maksymalnie 4 wydań wydanych w wersji elektroniczne.

Umowa pomiędzy Time4 a PKP Intercity zostanie zawarta na rok.

"W Podróż z PKP Intercity" dla klientów i pasażerów

Magazyn „W Podróż z PKP Intercity” będzie udostępniany klientom oraz pasażerom, ma mieć charakter pisma pokładowego. Spółka informuje, że tytuł ten umożliwi skuteczną realizację zakładanych celów komunikacji wizerunkowej oraz strategicznej, będącej środkiem do budowania pozytywnego wizerunku PKP Intercity jako nowoczesnego przewoźnika, dbającego o komfort i bezpieczeństwo podróży. Będzie przeznaczony dla pasażerów odbywających przejazd w wagonach klasy 1 i 2 pociągów Express InterCity Premium oraz klientów w Centrach Obsługi Klienta PKP Intercity.

Magazyn ma mieć wpływ na budowanie pozytywnego wizerunku przewoźnika, zachęcać do wyboru pociągu jako środka lokomocji, podkreślając atuty takiej formy podróżowania (komfort, nowoczesność, bezpieczeństwo),  charakteryzować się zróżnicowaną tematyką typu lifestyle – artykuły dla kobiet, mężczyzn, a także treści skierowane do różnych grup zawodowych i wiekowych (w tym biznesmeni, studenci, seniorzy, dzieci). Tematykę pisma ma nawiązywać ma do zagadnień i obszarów związanych ze spółką, czyli do podróży, destynacji, do których docierają pociągi przewoźnika, ma promować miejsca i wydarzenia, na które można dojechać pociągami.

Wersja drukowana magazynu PKP Intercity ma mieć 8 tys. egz. nakładu, 72 strony + 4 strony okładki. Jego treść ma być podzielona na rubryki, np. podróże, lifestyle, wywiady, kulinaria, kultura, nauka, historia, odkrycia, wydarzenia, rozrywka.  

Prawo do sprzedaży reklam na jego łamach będzie mieć wyłącznie PKP Intercity.

Dołącz do dyskusji: Time4 będzie wydawać magazyn pokładowy PKP Intercity

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl