Tomasz Krawczyk: z Polska Press do Grupy ZPR Media
Pracę w Grupie ZPR Media zaczął Tomasz Krawczyk, objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. rozwoju w spółce Time. Poprzednio pracował w Polska Press.
W spółce Time Tomasz Krawczyk będzie odpowiadał za rozwój cyfrowej strategii. - Zorientowanie spółki na obszar digital, a także gotowość do inwestowania w niego, to najważniejsze elementy gwarantujące dynamiczny rozwój, które przekonały mnie do dołączenia do tego świetnego i profesjonalnego zespołu - podkreśla Krawczyk.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Spółka Time wydaje m.in. „Super Expressu” i jest brokerem reklamowym Grupy Radiowej Time. W ub.r. zanotowała spadek przychodów o 11,1 proc. do 270,71 mln zł, natomiast przy ograniczeniu kosztów operacyjnych o 9,4 proc., dopłatach do pensji w ramach tarczy antykryzysowej i wyższych dywidendach od spółek zależnych zysk netto firmy zmalał tylko o 1 mln zł, do 32,43 mln zł.
Tomasz Krawczyk przez ponad 20 lat w Mediach Regionalnych i Polska Press
Poprzednio Tomasz Krawczyk pracował w Polska Press, przez siedem lat jako dyrektor rozwoju redakcyjnego. Przygotowywał strategie internetowe, odpowiadał m.in. za tworzenie nowoczesnych struktur i produktów medialnych w obszarze wydawniczym.
Z początkiem lipca przestał pełnić tę funkcję, jednocześnie na stanowisko dyrektora ds. rozwoju online awansował Wojciech Kozak.
Wcześniej, od 1997 roku, Tomasz Krawczyk pracował w Grupie Media Regionalne, przejętej przez Polska Press pod koniec 2013 roku. Był tam m.in. wicedyrektorem i dyrektorem krajowym rozwoju redakcyjnego. Pracował też w spółce Pro Media.