SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Toshiba ogłasza przetarg na paneuropejski budżet reklamowy

Toshiba szuka nowej agencji do obsługi swojego paneuropejskiego budżetu reklamowego.

Japoński producent obecnie ustala krótką listę agencji, które będą rywalizować o budżet wart ponad 22,5 miliona euro.

Wcześniej na rynku europejskim Toshibę obsługiwała agencja Grey London, która zrezygnowała ze współpracy w zeszłym roku, tuż przed zdobyciem globalnego budżetu reklamowego linii produktów Bravia firmy Sony.

Dołącz do dyskusji: Toshiba ogłasza przetarg na paneuropejski budżet reklamowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl