ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo
Grupa ZPR Media przygotowuje nowy serwis ToWideo.pl, w którym będą prezentowane treści wideo ze wszystkich mediów należących do firmy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
Domena towideo.pl została zarejestrowana na początku br. przez ZPR Media i należącą do tej firmy spółkę telekomunikacyjną Supermedia. Ruszył też już twitterowy profil tego serwisu, gdzie opublikowano krótkie materiały wideo
Handel w niedzielę: TAK czy NIE? 🤔
— TO WIDEO (@towideo) 29 października 2017
Zobacz i podaj dalej #TOWIDEO pic.twitter.com/aWOUj4PIdj
Mikołaj Nowak, dyrektor marketing i promocji Fokus TV i Nowa TV, zapowiedział, że pod marką ToWideo będą publikowane różne treści wideo od wszystkich redakcji Grupy ZPR Media. Będą one umieszczane zarówno na stronie ToWideo.pl, jak też na profilach w social media. Każdy materiał będzie opatrzony tagami wskazującymi na jego tematykę i markę redakcji, która go przygotowała (np. #tofokustv, #tomurator, #tosport, #toszok, #topolska).
Materiały będą mieć spójną oprawę i szablon. Przy ich przygotowywaniu pracuje nowy dział w Grupie ZPR Media, powstały z przekształcenia redakcji Nowa TV. Szefem tego działu został Tomasz Sygunt, szef programów informacyjnych i publicystycznych w stacji.
- Stworzenie marki To Wideo podyktowane jest obserwacją najnowszych trendów w zakresie konsumpcji treści w Internecie. Spójna komunikacja wizualna dla wszystkich produkcji wideo, powstających w ramach Grupy ZPR Media, ułatwi identyfikację i dotarcie do właściwego odbiorcy. Na rynku zamierzamy wyróżniać się wysoką jakością kontentu. Korzystając z wiedzy i technologii, którą dysponujemy, będziemy oferować w Internecie materiały wyprodukowane w jakości telewizyjnej - opisuje Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media i pomysłodawczyni projektu To Wideo.
Do Grupy ZPR Media należą m.in. „Super Express”, szereg magazynów prasowych i serwisów prasowych, stacje radiowe (m.in. Radio Eska, Eska Rock, Vox FM, Radio Wawa, Radio Plus) oraz kanały telewizyjne (Polo TV, Eska TV, Fokus TV, Nowa TV).
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. serwisy internetowe Grupy ZRP Media zanotowały łącznie 12,59 mln realnych użytkowników i 99 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: ZPR Media skupi w internecie swoje treści wideo pod marką ToWideo