TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną
Oferująca produkty i rozwiązania sieciowe firma TP-Link przechodzi rebranding: zmienia identyfikację wizualną (m.in. logotyp) oraz wprowadza nowe hasło główne „Reliably Smart”.
Nowe logo TP-Link ma formę strzałki skierowanej do środka okręgu, co ma podkreślać koncentrację firmy na kliencie. Nazwa spółki jest zapisana samymi małymi literami. Cały znak ma być odzwierciedleniem prostoty i intuicyjności.
Nowy slogan główny „Reliably Smart” (dotychczasowe hasło to „The Reliable Choice”) akcentuje krok TP-Link w stronę produktów z kategorii smart home.
To pierwszy rebranding firmy po 20 latach działalności. - W miarę rozrostu naszego portfolio produktowego przyszedł czas, aby wizerunek naszej marki rozwijał się razem z nim - uzasadnia Jeffrey Chao, współzałożyciel i prezes TP-Link.
Elementy nowej identyfikacji zostały już wprowadzone na stronie internetowej i w kanałach socialmediowych firmy, a z czasem pojawią się na opakowaniach produktów oraz ekspozycjach sklepowych.
Oficjalna prezentacja nowego wizerunku TP-Link nastąpi podczas targów IFA w Berlinie na początku września br.
Dołącz do dyskusji: TP-Link po 20 latach zmienia identyfikację wizualną