Travel Channel w AT Media
Travel Channel - telewizja poświęcona tematyce podróżniczej i turystycznej - rozpoczyna w Polsce sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych.
Kanał będzie reprezentowany przez At Media – Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych.
„Aby dostosować kanał do potrzeb i wymagań polskiego widza, od października 2006 roku na kanale będą nadawane programy realizowane w Polsce i o Polsce oraz z polskim prezenterem” – zapowiada Grażyna Crofts, Head od Affiliate Sales & Marketing. Uruchomiony został również polskojęzyczny serwis WWW, który można odwiedzać pod adresem: www.travelchanneltv.pl.
Travel Channel to kanał, który ukazuje wiele różnych aspektów podróżowania. Prezentuje obiektywne i obszerne materiały na temat wszystkich modeli turystyki, od pieszych wędrówek po luksusowe wyprawy. Dzięki niemu widzowie poznają z bliska krajobrazy, brzmienia, kulturę oraz zwyczaje krajów na całym świecie. Na antenie Travel Channel można oglądać m.in. wielokrotnie nagradzany program „Obieżyświat” oraz „Przewodniki Travel Channel”, zapierające dech w piersiach dokumenty rejestrujące egzotyczne wyprawy i luksusowe podróże do najbardziej ekskluzywnych kurortów i najlepszych hoteli. Travel Channel w swoich produkcjach pokazuje również miejsca, w których można uprawiać sporty lub oddać się swojemu hobby. W ramówce znajdują się też programy kulinarne prowadzone przez największych podróżujących smakoszy.
Programy Travel Channel są obecnie nadawane w 12 wersjach językowych, do których od listopada dołączą dwie kolejne. Można je oglądać przez 18 godzin na dobę w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Programy te są też emitowane po polsku. W naszym kraju Travel Channel dociera do 2 milionów abonentów.
Dołącz do dyskusji: Travel Channel w AT Media