SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Travelplan wszedł na polski rynek

Rusza pierwsza ogólnopolska kampania reklamowa nowego na polskim rynku, hiszpańskiego tour operatora Travelplan.

17 października 2005 rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa nowego hiszpańskiego tour operatora Travelplan.

Działania reklamowe zostały rozłożone na trzy partie (przełom października i listopada, styczeń oraz przełom marca i kwietnia).

        

Głównym celem akcji jest poinformowanie o wejściu na rynek polski nowego tour operatora oferującego pełen zakres usług turystycznych.
Travelplan oferuje swym turystom pełne pakiety wakacyjne (przelot, transfer do hotelu, zakwaterowanie i wyżywienie) m.in. na Kubę, Dominikanę, Karaiby, oraz do Meksyku.

         

Kampania outdoor'owa została przygotowana dla 6 największych miast Polski: Warszawa, Kraków, Poznań, Trójmiasto, Łódź, Lublin, oraz dla aglomeracji śląskiej. Jest ona skierowana do mieszkańców tych miast, w wieku 25 - 54, z wykształceniem średnim oraz wyższym.

Główne punkty zamieszczania reklamy to bliskie otoczenie centrów handlowych i domów towarowych, centra miast, oraz drogi dojazdowe do osiedli mieszkaniowych.

Planujemy wesprzeć działania outdoorowe kampanią informacyjną w prasie ogólnopolskiej, oraz lokalnej, a także w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Za kampanię odpowiada Discovery Travel.

Dołącz do dyskusji: Travelplan wszedł na polski rynek

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl