„Bake off - Ale ciacho! 2” oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja
Drugi sezon „Bake off - Ale ciacho!” oglądało średnio 1,3 mln osób. Było to o 250 tys. widzów mniej, niż miała pierwsza edycja programu pokazana jesienią ub.r. TVP2 w czasie emisji formatu była trzecia w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.
Program „Bake off - Ale ciacho!” na antenie TVP2 pokazywany był w poniedziałki o godz. 21.45, w okresie od 6 marca do 15 maja br. Średnia widownia drugiej edycji programu wyniosła 1,27 mln osób, co przełożyło się na 10,19 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,18 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek programu, który śledziło 1,53 mln osób.
W porównaniu do pierwszej edycji, pokazywanej jesienią ub.r., program stracił 250 tys. widzów. Wówczas kulinarna produkcja gromadziła średnio 1,52 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 12,25 proc., 10,50 proc. i 10,94 proc. udziału.
Nowy teleturniej miał jednak o 300 tys. widzów więcej, niż pokazywana w tym paśmie wiosną ub.r. „Sonda 2”. Tę misyjną produkcję śledziło średnio 967 tys. widzów, co dało jej 8,01 proc. udziału w 4+ i 6,49 proc. w 16-49.
Dwójka w paśmie nadawania „Bake off - Ale ciacho!” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat z udziałem na poziomie 13,46 proc., nadający w tym czasie filmy fabularne. Drugi był TVN (12,57 proc.; „Druga szansa” i „Żony Hollywood”), a czwarta - TVP1 (2,83 proc.; gł. Teatr TV).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków drugiej edycji teleturnieju wyniosły 4,10 mln zł. Dla porównania, pierwsza edycja zarobiła z reklam 5,68 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Bake Off - Ale ciacho!” to kulinarny program w formie turnieju, w którym 12 uczestników rywalizuje ze sobą przygotowując ciasta i inne wypieki. Program oparty jest na brytyjskim formacie „The Great British Bake Off”.
Drugą serię reality-show prowadzili Dorota Czaja i Marcelina Zawadzka, a w jury znajdowali się Krzysztof Ilnicki i Małgorzata Molska. Zwycięzcą „Bake Off - Ale ciacho! 2” została Małgorzata Nagat.
Po wakacjach TVP2 pokaże trzecią edycję programu do której właśnie ruszyły castingi.
Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 7,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Bake off - Ale ciacho! 2” oglądało 1,3 mln widzów. Będzie trzecia edycja