Trzy oferty w przetargu Krajowego Biura Wyborczego
W odpowiedzi na przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczący kampanii w związku ze zbliżającymi się wyborami samorządowymi i do Parlamentu Europejskiego wpłynęły 3 oferty - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowe-biuro-wyborcze-szuka-agencji-do-kampanii-zwiazanej-z-wyborami
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowe-biuro-wyborcze-szuka-agencji-do-kampanii-zwiazanej-z-wyborami
Czytaj więcej na: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krajowe-biuro-wyborcze-szuka-agencji-do-kampanii-zwiazanej-z-wyborami
Przetarg Krajowego Biura Wyborczego dotyczy usługi aktualizacji spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, będących w dyspozycji KBW, a dotyczących tematyki wyborów ogólnokrajowych przeprowadzanych w 2024 r.
Oferty w nim złożyły 3 firmy: HMB Jakub Cegielski (z ceną 249,9 tys. zł), agencja reklamowa dsk (269,4 tys. zł) i Golden Frame Media (454,5 tys. zł).
Budżet KBW wynosi 300 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Postępowanie podzielone jest na dwa zadania. Pierwsze dotyczy aktualizacji 17 spotów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, dotyczących tematyki wyborów do rad gmin, rad powiatów, sejmików województw i rad dzielnic m.st. Warszawy oraz wyborów wójtów, burmistrzów i prezydentów miast zaplanowanych na 7 kwietnia br.
Drugie - aktualizacji 13 spotów dotyczących tematyki wyborów do Parlamentu Europejskiego zarządzonych na dzień 9 czerwca br. Zaplanowane działania będą realizowane maksymalnie do 17 maja br. obejmą TVP oraz serwisy społecznościowe.
Dołącz do dyskusji: Trzy oferty w przetargu Krajowego Biura Wyborczego