TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam
Nowy naziemny kanał TV 6 notuje w lipcu br. taką samą widownię i udział w rynku jak w czerwcu - pierwszym miesiącu nadawania stacji. Najpopularniejszą pozycją w Szóstce był dotąd znany z TV 4 serial “Włatcy móch”.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność Szóstki w okresie od 1 do 20 lipca br. wyniosła niecałe 3 tys. widzów, a jej udział uplasował się na poziomie 0,05 proc. i w grupie 4+ i w 16-49. Taki same wyniki kanał osiągał w czerwcu br.
Miesiąc | Wszyscy 4+ | 16-49 | Kab-sat | |
AMR | SHR % | SHR % | SHR % | |
lipiec | 2 674 | 0,05% | 0,05% | 0,05% |
czerwiec | 2 643 | 0,05% | 0,05% | 0,06% |
Najpopularniejszym programem dotychczas na antenie TV 6 był serial animowany “Włatcy móch” - jego najpopularniejszy odcinek, nadany 19 czerwca br., obejrzało 56 tys. widzów. Na drugim miejscu z niemal taką samą widownią znalazł się serial animowany “Oggy i ferajna”, a trzeci był talent show “America's Got Talent” (50 tys. oglądających).
Wszyscy 4+ | ||||
Pozycja | Data | Start | AMR | SHR % |
WLATCY MOCH /SER. ANIM. POL/ | 19-06-2011 | 21:53 | 56 427 | 0,41% |
OGGY I FERAJNA /SER.ANIM.FRA./ | 08-06-2011 | 17:47 | 55 600 | 0,66% |
AMERICA'S GOT TALENT | 12-07-2011 | 21:03 | 50 174 | 0,41% |
AMERICAN IDOL /PROGR.ROZ.USA/ | 24-06-2011 | 20:01 | 41 903 | 0,36% |
GALILEO /PROG. POP. NAUK. POL./ | 05-06-2011 | 17:56 | 31 523 | 0,36% |
JUNIOR MASTERCHEF | 17-06-2011 | 18:00 | 31 440 | 0,41% |
SO YOU THINK YOU CAN DANCE | 15-07-2011 | 23:04 | 29 130 | 0,40% |
Dane telemetryczne pokazują, że kanał śledzą głównie kobiety, widzowie między 10. a 17. rokiem życia, a także ci mający 25-29 lat i między 55. a 59. lat. Szóstkę oglądają najchętniej też osoby ze średnich miast i widzowie z wykształceniem podstawowym.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 35,78% | 74 |
Kobiety | 64,22% | 124 | |
Wiek | 4 – 9 | 2,60% | 44 |
10 – 12 | 4,57% | 142 | |
13 - 15 | 4,91% | 137 | |
16 - 17 | 5,64% | 211 | |
18 - 19 | 1,56% | 53 | |
20 - 24 | 3,50% | 45 | |
25 - 29 | 11,00% | 124 | |
30 - 34 | 4,36% | 53 | |
35 - 39 | 4,71% | 64 | |
40 - 44 | 4,09% | 64 | |
45 - 49 | 4,22% | 61 | |
50 - 54 | 7,41% | 92 | |
55 - 59 | 32,58% | 420 | |
60 - 64 | 2,46% | 40 | |
65+ | 6,37% | 45 | |
Wlk. miasta | Wieś | 32,18% | 82 |
< 50 tys. | 23,41% | 97 | |
50-100 tys. | 31,96% | 372 | |
100-200 tys. | 5,70% | 71 | |
200-500 tys. | 2,87% | 31 | |
> 500 tys. | 3,88% | 35 | |
Zawód | Top management | 6,49% | 75 |
Pracownicy średniego szczebla | 9,86% | 66 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 15,86% | 79 | |
Emeryci | 37,03% | 144 | |
Inni | 30,77% | 100 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 59,13% | 131 |
Średnie | 18,98% | 64 | |
Wyższe | 9,81% | 78 | |
Inne | 12,08% | 95 |
Cennikowe wpływy reklamowe Szóstki w analizowanym okresie wyniosły 4 mln zł (dane netto, bez rabatów).
Telewizja TV 6 dostępna jest w ramach drugiego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej na platformach Cyfrowy Polsat, Cyfra+ i N oraz w małych sieciach kablowych. Według Nielsena, dociera do 35 proc. gospodarstw domowych w Polsce. Kanał należy do Polskich Mediów, nadawcy TV 4.
Dołącz do dyskusji: TV 6 nie rośnie, ma 0,05 proc. udziału. 4 mln zł z reklam
Jak było można dać koncesje dla tego kanału !!!
Ale widać że układ medialny Pana Soloża działa w pełni w Polsce !!!
SKANDAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Polskie Media powinny poszukać inwestora który zainwestuje w w/w kanały np. Time Warner lub Agora. Myślę że z zasięgiem naziemnym (DVB-T) nie było by problemu z znalezieniem inwestora.