TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Prawie 7 mln widzów serialu „Ranczo”
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 marca 2015 roku zmniejszył się o 0,08 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,03 pkt. proc. i wyniósł 12,26 proc. Zaś na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat. Wynik tej stacji to 12,02 proc., po wzroście o 0,87 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,02 proc.; w dół o 0,49 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 46,39 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 1,33 pkt. proc.
Wszyscy 4+ | 23.02 - 01.03.2015 r. | 02.03 - 08.03.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 939 781 | 13,17% | 924 433 | 13,09% |
2 | TVN | 801 257 | 11,23% | 865 417 | 12,26% |
3 | Polsat | 795 404 | 11,15% | 848 538 | 12,02% |
4 | TVP2 | 678 914 | 9,51% | 637 111 | 9,02% |
5 | TVN7 | 249 563 | 3,50% | 228 058 | 3,23% |
6 | TV PULS | 206 788 | 2,90% | 222 332 | 3,15% |
7 | TVP INFO | 213 086 | 2,99% | 221 382 | 3,14% |
8 | TV4 | 210 465 | 2,95% | 208 634 | 2,96% |
9 | TVN24 | 190 980 | 2,68% | 189 504 | 2,68% |
10 | Puls 2 | 118 666 | 1,66% | 113 731 | 1,61% |
11 | Polsat2 | 104 680 | 1,47% | 97 000 | 1,37% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 101 368 | 1,42% | 90 415 | 1,28% |
13 | TVP Seriale | 104 553 | 1,47% | 90 216 | 1,28% |
14 | TV6 | 89 788 | 1,26% | 80 116 | 1,13% |
15 | TVP Rozrywka | 73 340 | 1,03% | 72 749 | 1,03% |
16 | TVP Regionalna | 70 116 | 0,98% | 70 860 | 1,00% |
17 | Polsat News | 68 050 | 0,95% | 67 525 | 0,96% |
18 | TVP ABC | 51 876 | 0,73% | 56 857 | 0,81% |
19 | Stopklatka | 61 615 | 0,86% | 55 636 | 0,79% |
20 | Nickelodeon | 57 766 | 0,81% | 52 124 | 0,74% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,54 pkt. proc. do 14,52 proc. udziału. Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 13,18 proc.
Ostatnia pozycja podium należała do Jedynki - udział tej stacji, wynosząc 9,10 proc., w porównaniu do poprzedniego tygodnia się nie zmienił. Z kolei czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,07 pkt. proc. do 8,19 proc.).
Wszyscy 16-49 | 23.02 - 01.03.2015 r. | 02.03 - 08.03.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 363 573 | 12,98% | 399 808 | 14,52% |
2 | Polsat | 372 994 | 13,31% | 363 047 | 13,18% |
3 | TVP1 | 254 794 | 9,10% | 250 694 | 9,10% |
4 | TVP2 | 231 505 | 8,26% | 225 416 | 8,19% |
5 | TV PULS | 102 878 | 3,67% | 108 317 | 3,93% |
6 | TV4 | 92 150 | 3,29% | 95 369 | 3,46% |
7 | TVN7 | 93 677 | 3,34% | 82 843 | 3,01% |
8 | TVN24 | 55 010 | 1,96% | 59 823 | 2,17% |
9 | Puls 2 | 53 931 | 1,93% | 50 716 | 1,84% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 47 380 | 1,69% | 42 010 | 1,53% |
11 | TV6 | 39 855 | 1,42% | 39 494 | 1,43% |
12 | TVP Seriale | 42 304 | 1,51% | 37 827 | 1,37% |
13 | Polsat2 | 41 518 | 1,48% | 36 158 | 1,31% |
14 | TVP INFO | 33 156 | 1,18% | 35 200 | 1,28% |
15 | Polo TV | 39 322 | 1,40% | 31 676 | 1,15% |
16 | Eska TV | 33 413 | 1,19% | 29 373 | 1,07% |
17 | TVN Style | 27 295 | 0,97% | 26 870 | 0,98% |
18 | TVP Rozrywka | 22 974 | 0,82% | 26 542 | 0,96% |
19 | Stopklatka | 27 052 | 0,97% | 24 635 | 0,89% |
20 | Disney Junior | 20 107 | 0,72% | 21 783 | 0,79% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem w grupie komercyjnej. Prawie 7 mln widzów serialu „Ranczo”