TVN zarobiła więcej z reklam niż Polsat
W maju największe polskie telewizje zanotowały większe wpływy z reklam niż przed rokiem. Ranking top 15 stacji.
Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w maju 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja TVN - 204 748 250 PLN, co oznacza wzrost aż o 44 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.
Na drugie miejsce spadł dotychczasowy lider Polsat. Telewizja kierowana przez Aleksandra Myszkę zarobiła z reklam o 15 proc. więcej niż w maju 2005.
Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 133 mln (o ponad 18 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 112 mln (wzrost o 18,8 mln zł).
Maj-2006 | Maj-2005 | ||
Channel | Investment | Channel | Investment |
TVN | 204 748 250 | Polsat | 174 766 608 |
Polsat | 201 963 025 | TVN | 141 141 605 |
TVP1 | 133 055 290 | TVP1 | 114 258 275 |
TVP2 | 112 731 720 | TVP2 | 93 994 320 |
TV4 | 14 620 000 | TV4 | 15 248 900 |
MTV | 14 521 031 | TVN7 | 12 780 215 |
Polsat Sport | 14 056 400 | Jetix | 11 043 077 |
Tele5 | 11 679 645 | MTV | 10 889 750 |
TVN7 | 11 659 260 | Tele5 | 10 627 768 |
Jetix | 11 648 607 | Discovery | 7 884 480 |
Discovery | 8 973 745 | VIVA | 7 660 130 |
VIVA | 7 757 053 | CN/TCM | 5 437 700 |
CN/TCM | 7 471 220 | Hallmark | 5 347 880 |
TVP3 | 7 029 620 | TVP3 | 4 901 370 |
TVPULS | 6 110 380 | TVPULS | 3 916 325 |
Dołącz do dyskusji: TVN zarobiła więcej z reklam niż Polsat