TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej stacji TVN w okresie od 28 października do 3 listopada 2013 roku spadł o 0,76 pkt. proc. do 12,78 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,57 proc. i wyniósł 12,19 proc. Natomiast na ostatnie miejsce podium spadł Polsat, którego wynik wyniósł 11,22 proc., po spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,73 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (10,75 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,23 pkt. proc. do 1,42 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,09 pkt. proc. do 1,13 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TV Puls (3,82 proc.; + 0,47 pkt. proc), Polsat 2 (1,86 proc.; + 0,08 pkt. proc), Puls 2 (1,38 proc.; + 0,13 pkt. proc), TVP Seriale (1,22 proc.; + 0,05 pkt. proc), TTV (1,15 proc.; + 0,14 pkt. proc), Polsat News (1,13 proc.; + 0,24 pkt. proc), TV6 (0,94 proc.; + 0,13 pkt. proc), ATM Rozrywka (również 0,94 proc.; + 0,05 pkt. proc), TVN Style (0,84 proc.; + 0,11 pkt. proc), AXN (0,82 proc.; + 0,06 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,76 proc.; + 0,07 pkt. proc).
NAM | 21.10 - 27.10 | 28.10 - 03.11 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 13,54% | 12,78% |
2 | TVP1 | 11,62% | 12,19% |
3 | Polsat | 11,95% | 11,22% |
4 | TVP2 | 11,04% | 10,75% |
5 | TV PULS | 3,35% | 3,82% |
6 | TVN7 | 3,38% | 3,37% |
7 | TVN24 | 3,04% | 2,97% |
8 | TV4 | 2,99% | 2,94% |
9 | Polsat2 | 1,78% | 1,86% |
10 | TVP INFO | 1,19% | 1,42% |
11 | Puls 2 | 1,25% | 1,38% |
12 | TVP Seriale | 1,17% | 1,22% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 1,01% | 1,15% |
14 | Polsat News | 0,89% | 1,13% |
15 | TVP Regionalna | 1,04% | 1,13% |
16 | TV6 | 0,81% | 0,94% |
17 | ATM Rozrywka | 0,89% | 0,94% |
18 | TVN Style | 0,73% | 0,84% |
19 | AXN | 0,76% | 0,82% |
20 | TVP Rozrywka | 0,69% | 0,76% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera utrzymała się telewizja TVN, która straciła tutaj 1,11 pkt. proc. do 14,63 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,83 pkt. proc. do 11,71 proc. Natomiast ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,16 pkt. proc. do poziomu 9,23 proc.).
NAM | 21.10 - 27.10 | 28.10 - 03.11 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 15,74% | 14,63% |
2 | Polsat | 12,54% | 11,71% |
3 | TVP2 | 9,07% | 9,23% |
4 | TVP1 | 7,87% | 8,29% |
5 | TV PULS | 3,78% | 4,64% |
6 | TVN7 | 3,32% | 3,55% |
7 | TV4 | 3,29% | 3,14% |
8 | TVN24 | 2,24% | 1,93% |
9 | Polsat2 | 1,77% | 1,84% |
10 | Puls 2 | 1,19% | 1,53% |
11 | TVP Seriale | 1,36% | 1,44% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 1,08% | 1,35% |
13 | TV6 | 0,89% | 1,12% |
14 | Discovery | 1,18% | 1,11% |
15 | TVN Style | 0,90% | 1,03% |
16 | AXN | 0,87% | 1,02% |
17 | Eska TV | 0,92% | 1,00% |
18 | ATM Rozrywka | 0,94% | 0,99% |
19 | Polo TV | 0,97% | 0,87% |
20 | Polsat News | 0,69% | 0,85% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVP Regionalna odrabiają straty - TVN nadal liderem