TVP szuka agencji do kampanii filmu "Orlęta. Grodno'39"
Telewizja Polska prowadzi przetarg na zakup mediów do kampanii reklamowej filmu fabularnego pt. "Orlęta. Grodno'39" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Jedynym kryterium wyboru zwycięzcy jest cena.
Przetarg dotyczy zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowej filmu fabularnego pt. „Orlęta. Grodno ‘39”.
Chodzi o zakup i realizację kampanii reklamowej tego filmu w internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wybrana agencja dokona zakupu według wskazanego mediaplanu, który TVP dołączy do zawieranej z nią umowy.
Agencja ta zajmie się też drukiem nośników outdoorowych, usługami ad-servingowymi na potrzeby realizacji kampanii reklamowej w internecie.
Zwycięska firma będzie pracować dla TVP w okresie od 19 sierpnia do 30 września br.
Jedynym kryterium wybory zwycięskiej oferty będzie cena. Przetarg trwa do 8 sierpnia br.
Dołącz do dyskusji: TVP szuka agencji do kampanii filmu "Orlęta. Grodno'39"