TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 lutego 2015 roku zmniejszył się o 0,87 pkt. proc. do 11,98 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie spadł o 0,59 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 10,93 proc., po wzroście o 0,61 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,31 proc.; do góry o 0,17 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,51 proc.; + 0,20 pkt. proc.), TVP Info (również 3,51 proc.; + 0,25 pkt. proc.), TVN24 (3 proc.; + 0,06 pkt. proc.), Puls 2 (1,80 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TV6 (1,31 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,21 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,98 proc.; + 0,03 pkt. proc.) i Polo TV (0,83 proc.; + 0,08 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 02.02 - 08.02.2015 r. | 09.02 - 15.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 935 396 | 12,85% | 856 071 | 11,98% |
2 | Polsat | 847 818 | 11,64% | 789 812 | 11,05% |
3 | TVN | 751 405 | 10,32% | 781 110 | 10,93% |
4 | TVP2 | 665 751 | 9,14% | 665 220 | 9,31% |
5 | TVN7 | 241 242 | 3,31% | 250 691 | 3,51% |
6 | TVP INFO | 237 154 | 3,26% | 250 509 | 3,51% |
7 | TV PULS | 246 604 | 3,39% | 235 958 | 3,30% |
8 | TVN24 | 214 340 | 2,94% | 214 184 | 3,00% |
9 | TV4 | 228 757 | 3,14% | 212 824 | 2,98% |
10 | Puls 2 | 128 684 | 1,77% | 128 566 | 1,80% |
11 | Polsat2 | 105 101 | 1,44% | 110 064 | 1,54% |
12 | TVP Seriale | 94 584 | 1,30% | 96 127 | 1,35% |
13 | TV6 | 86 447 | 1,19% | 93 925 | 1,31% |
14 | TTV - Twoja Telewizja | 94 600 | 1,30% | 92 717 | 1,30% |
15 | Polsat News | 68 721 | 0,94% | 82 042 | 1,15% |
16 | TVP Rozrywka | 83 193 | 1,14% | 74 008 | 1,04% |
17 | TVP Regionalna | 74 396 | 1,02% | 71 331 | 1,00% |
18 | Stopklatka | 69 130 | 0,95% | 70 256 | 0,98% |
19 | Nickelodeon | 63 551 | 0,87% | 59 926 | 0,84% |
20 | Polo TV | 54 876 | 0,75% | 59 380 | 0,83% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,54 pkt. proc. do 13,22 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zwiększył się o 0,65 pkt. proc. do 12,25 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Dwójka - do góry o 0,20 pkt. proc. do 8,01 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Jedynka (w dół o 0,77 pkt. proc. do 7,88 proc.).
Wszyscy 16-49 | 02.02 - 08.02.2015 r. | 09.02 - 15.02.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 391 007 | 13,76% | 369 310 | 13,22% |
2 | TVN | 329 501 | 11,60% | 342 285 | 12,25% |
3 | TVP2 | 221 915 | 7,81% | 223 770 | 8,01% |
4 | TVP1 | 245 726 | 8,65% | 220 103 | 7,88% |
5 | TV PULS | 121 165 | 4,26% | 111 379 | 3,99% |
6 | TVN7 | 87 752 | 3,09% | 93 718 | 3,35% |
7 | TV4 | 100 441 | 3,53% | 93 402 | 3,34% |
8 | TVN24 | 69 193 | 2,44% | 66 950 | 2,40% |
9 | Puls 2 | 56 694 | 2,00% | 61 219 | 2,19% |
10 | TV6 | 42 444 | 1,49% | 48 396 | 1,73% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 42 146 | 1,48% | 45 323 | 1,62% |
12 | Polsat2 | 38 452 | 1,35% | 44 269 | 1,58% |
13 | TVP INFO | 36 970 | 1,30% | 40 232 | 1,44% |
14 | TVP Seriale | 38 401 | 1,35% | 40 076 | 1,43% |
15 | Polo TV | 32 554 | 1,15% | 34 594 | 1,24% |
16 | Eska TV | 33 720 | 1,19% | 29 119 | 1,04% |
17 | Stopklatka | 26 765 | 0,94% | 28 312 | 1,01% |
18 | TVP Rozrywka | 27 931 | 0,98% | 26 661 | 0,95% |
19 | Polsat News | 21 252 | 0,75% | 24 763 | 0,89% |
20 | ATM Rozrywka | 22 253 | 0,78% | 23 949 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 i Polsat liderami. Udany tydzień TVP Info, TVN24 i Polsatu News