TVP1 na czele oglądalności, do góry TVN24. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 7 do 13 grudnia 2015 roku zwiększył się o 0,26 pkt. proc. do 13,36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,13 pkt. proc. i wyniósł 10,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 10,53 proc., po stracie o 0,81 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,46 proc.; w dół o 0,07 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN24 (4,11 proc.; do góry o 0,21 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,18 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP ABC (0,77 proc.; + 0,04 pkt. proc.) i TVN Style (również 0,77 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 30.11 - 06.12.2015 r. | 07.12 - 13.12.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 920 136 | 13,10% | 931 219 | 13,36% |
2 | TVN | 748 241 | 10,65% | 751 216 | 10,78% |
3 | Polsat | 796 280 | 11,34% | 733 512 | 10,53% |
4 | TVP2 | 599 264 | 8,53% | 589 742 | 8,46% |
5 | TVN24 | 273 918 | 3,90% | 286 131 | 4,11% |
6 | TVP INFO | 296 864 | 4,23% | 282 567 | 4,06% |
7 | TV4 | 255 708 | 3,64% | 246 142 | 3,53% |
8 | TVN7 | 211 093 | 3,01% | 202 989 | 2,91% |
9 | TV PULS | 244 209 | 3,48% | 200 969 | 2,88% |
10 | Puls 2 | 106 960 | 1,52% | 108 194 | 1,55% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 113 700 | 1,62% | 105 933 | 1,52% |
12 | TV6 | 93 998 | 1,34% | 96 176 | 1,38% |
13 | TVP Seriale | 94 069 | 1,34% | 90 442 | 1,30% |
14 | Polsat2 | 93 294 | 1,33% | 87 752 | 1,26% |
15 | TVP Regionalna | 70 814 | 1,01% | 82 251 | 1,18% |
16 | Polsat News | 84 272 | 1,20% | 78 473 | 1,13% |
17 | TVP Rozrywka | 71 507 | 1,02% | 74 684 | 1,07% |
18 | Stopklatka | 64 130 | 0,91% | 58 335 | 0,84% |
19 | TVP ABC | 51 309 | 0,73% | 53 976 | 0,77% |
20 | TVN Style | 50 756 | 0,72% | 53 937 | 0,77% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,07 pkt. proc. do 13,14 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,63 pkt. proc. do 12,35 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,88 proc., po wzroście o 0,03 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,11 pkt. proc. do 7,29 proc.).
Wszyscy 16-49 | 30.11 - 06.12.2015 r. | 07.12 - 13.12.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 362 029 | 13,07% | 360 773 | 13,14% |
2 | Polsat | 359 533 | 12,98% | 338 966 | 12,35% |
3 | TVP1 | 245 256 | 8,85% | 243 801 | 8,88% |
4 | TVP2 | 204 839 | 7,40% | 200 078 | 7,29% |
5 | TV4 | 118 795 | 4,29% | 111 778 | 4,07% |
6 | TV PULS | 116 196 | 4,20% | 91 083 | 3,32% |
7 | TVN7 | 92 200 | 3,33% | 84 794 | 3,09% |
8 | TVN24 | 73 459 | 2,65% | 81 051 | 2,95% |
9 | Puls 2 | 50 815 | 1,83% | 52 193 | 1,90% |
10 | TTV - Twoja Telewizja | 54 051 | 1,95% | 50 612 | 1,84% |
11 | TV6 | 44 092 | 1,59% | 47 018 | 1,71% |
12 | TVP Seriale | 47 053 | 1,70% | 43 747 | 1,59% |
13 | TVP INFO | 51 647 | 1,86% | 43 471 | 1,58% |
14 | Polo TV | 30 091 | 1,09% | 33 316 | 1,21% |
15 | Polsat2 | 36 863 | 1,33% | 33 008 | 1,20% |
16 | TVP Rozrywka | 28 014 | 1,01% | 30 676 | 1,12% |
17 | TVN Style | 25 945 | 0,94% | 30 298 | 1,10% |
18 | ATM Rozrywka | 22 036 | 0,80% | 27 032 | 0,98% |
19 | Stopklatka | 25 584 | 0,92% | 24 179 | 0,88% |
20 | Fokus TV | 20 224 | 0,73% | 24 175 | 0,88% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 na czele oglądalności, do góry TVN24. „M jak miłość” hitem tygodnia