TVP1 umocniła się na pozycji lidera. Duży wzrost TVP Info i TVN24
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 8 do 14 czerwca 2015 roku zwiększył się o 1,96 pkt. proc. do 13,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,35 pkt. proc. i wyniósł 11,05 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,76 proc., po spadku o 0,42 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,95 proc.; w dół o 0,61 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVP Info (3,67 proc.; + 0,53 pkt. proc.), TVN24 (3,35 proc.; + 0,33 pkt. proc.), TTV (1,48 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Polsat News (1,23 proc.; + 0,12 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 01.06 - 07.06.2015 r. | 08.06 - 14.06.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVP1 | 650 089 | 11,13% | 759 261 | 13,09% |
2 | Polsat | 625 076 | 10,70% | 640 701 | 11,05% |
3 | TVN | 594 688 | 10,18% | 566 273 | 9,76% |
4 | TVP2 | 558 201 | 9,56% | 519 389 | 8,95% |
5 | TVP INFO | 183 291 | 3,14% | 212 601 | 3,67% |
6 | TVN24 | 176 216 | 3,02% | 194 535 | 3,35% |
7 | TV PULS | 204 339 | 3,50% | 190 071 | 3,28% |
8 | TV4 | 191 535 | 3,28% | 174 268 | 3,00% |
9 | TVN7 | 174 330 | 2,99% | 169 477 | 2,92% |
10 | Puls 2 | 93 960 | 1,61% | 90 259 | 1,56% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 80 759 | 1,38% | 85 967 | 1,48% |
12 | TVP Seriale | 95 311 | 1,63% | 83 522 | 1,44% |
13 | Polsat2 | 80 834 | 1,38% | 78 855 | 1,36% |
14 | Polsat News | 65 093 | 1,11% | 71 398 | 1,23% |
15 | TV6 | 72 662 | 1,24% | 70 023 | 1,21% |
16 | TVP Regionalna | 68 548 | 1,17% | 63 192 | 1,09% |
17 | TVP Rozrywka | 66 598 | 1,14% | 58 546 | 1,01% |
18 | Polo TV | 62 575 | 1,07% | 57 248 | 0,99% |
19 | Stopklatka | 56 448 | 0,97% | 52 800 | 0,91% |
20 | Polsat Sport News | 44 131 | 0,76% | 46 360 | 0,80% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,78 pkt. proc. do 12,95 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,43 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 1,12 proc., wyniósł 8,77 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,35 pkt. proc. do 7,82 proc.).
Wszyscy 16-49 | 01.06 - 07.06.2015 r. | 08.06 - 14.06.2015 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | Polsat | 282 328 | 12,17% | 297 639 | 12,95% |
2 | TVN | 260 374 | 11,22% | 262 754 | 11,43% |
3 | TVP1 | 177 578 | 7,65% | 201 521 | 8,77% |
4 | TVP2 | 189 641 | 8,17% | 179 663 | 7,82% |
5 | TV PULS | 98 886 | 4,26% | 87 790 | 3,82% |
6 | TV4 | 79 831 | 3,44% | 71 436 | 3,11% |
7 | TVN7 | 72 889 | 3,14% | 69 010 | 3,00% |
8 | TVN24 | 60 386 | 2,60% | 64 040 | 2,79% |
9 | TTV - Twoja Telewizja | 39 809 | 1,72% | 43 305 | 1,88% |
10 | Puls 2 | 43 057 | 1,86% | 42 666 | 1,86% |
11 | Polo TV | 38 687 | 1,67% | 37 944 | 1,65% |
12 | TVP Seriale | 41 386 | 1,78% | 37 937 | 1,65% |
13 | TV6 | 35 384 | 1,52% | 35 513 | 1,55% |
14 | TVP INFO | 32 064 | 1,38% | 32 281 | 1,40% |
15 | Polsat2 | 29 934 | 1,29% | 31 243 | 1,36% |
16 | Stopklatka | 27 438 | 1,18% | 24 851 | 1,08% |
17 | TVP Rozrywka | 25 228 | 1,09% | 24 617 | 1,07% |
18 | ATM Rozrywka | 20 008 | 0,86% | 23 230 | 1,01% |
19 | Polsat News | 19 782 | 0,85% | 22 725 | 0,99% |
20 | TVN Style | 20 809 | 0,90% | 21 124 | 0,92% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVP1 umocniła się na pozycji lidera. Duży wzrost TVP Info i TVN24